Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Andreas: Vaddå konstig musik på länkar?

Alpens ros tror jag Mats tillägnade Anna och det måste vi väl hålla med om?
Det är så hälsosamt och stärkande i fjällen är väl också något vi måste hålla med om?

Jag tycker det är klockrena låtar att spela en sönd

Den här mannen har gjort en låt (eller rättare en hel skiva som heter "Little Head") han kan vara seriös också. http://tinyurl.com/y99kvrt

God morgon alla. söndag innebär städning och sedan match i innebandy. sen är det dags för måndag.. suck! längtar till sommaren.

God morgon Robert, du har rätt sommaren är också bra, det gäller bara att klä sig rätt:D

hmm ok det där med kläderna vet jag, det är mörkret som tynger. Dessutom står min 2 hjuling inställd i garaget.. saknar 250 km i timmen i ansiktet.

nu skall vi se det lite positivt, tänk att hela landet ligger under ett fint snötäcke, när hände det senast, njut nu, tänk så mörkt det hade varit en dag som denna utan snö?:-)

Om det vart barmark hade jag kunnat ta en repa nu... hehe men ok jag skall försöka komma iväg o åka slalom om 2-3 helger. blir Bjursås eller kungsberget1 eller 2dagar

Men hallå! Mitt inlägg betyder att jag gillar vintern!

Robert: var kör du 250 knyck någonstans?? Jag har ju bott i Tyskland, där kan man testa sina maskiner legalt iaf...

250 knyck är egentligen inte det som är häftigt med 2-hjulingar i min värld. Jag älskar accelerationen. Känna krafterna på krokiga alpväga

Kenneth: jag förstod att du gillar vintern, det gör jag också .. någon gång då och då. Anna: om man inte ser skyltarna så finns dom inte... förnekelse när den är som bäst!