Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Sessan: Jepp! Jag får försöka hinna med en sån tripp framåt våren/sommaren eller så... 🙂 Och stort grattis på namnsdagen! 😀

Emelie; det var så lite, du har ju helt rätt inställning. 😉

Och bara ett råd i all välmening 😉 Har sökt som en galning i min bibel som jag fick en gång i tiden. Det enda jag vet som står i den är en mycket klok visdom som lyder ungefär så här:

Ty för

hahha kul eller ja.. att jag läser just om religioner... hm.. Jag har faktiskt inte så nu ska jag ta pause och njuta i spåren:-)
troligen sista gången i år som jag kan åka långdskidor 🙁

Helt rätt Emelie! Ut i spåret flicka!

Jag har rott hem punkt 1 och 2 på min lista som jag la ut här ca09.30 idag.
Nu kan jag gå över till dom roligare punkerna 3-4

Men jag har en tilläggspunkt (2a) handla. Så det får jag göra nu.

Det var helt underbart skönt:-) nu pluggar jag i två timmar sen skall jag till pappa och träffa systers nya pojkvän, funderar på att göra något roligt, ni vet pinsamt... heheh

För första gången hittills är jag glad och TACKSAM över att INTE ha spotify. Tack för de galna musiklänkarna - de underlättade den känslan. 😉

Vintern är helt klart bättre än sommaren, vill jag svettas ska jag banne mig ha VALT det genom att röra på mig

Jessie: Vill du ha din Spotify-brist åtgärdad? Jag looooovar att inte skicka några dumma musiklänkar... 😉

Jessie: varför har du inte Spotify?

Jag har en ny Söndagsvana. Långpass + långbad i badkar (L)

Kommer bli storkund hos Lush! (L) (L)

Gött Anna! (t+)
Bra vana det där.

Ja, jag tycker det.... Jag har ju haft badkar förr, men aldrig använt. Men så är jag ju rätt grön när det gäller långpass också (L)