Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jessi, vad skall jag byta med? Alltså det är ganska trevligt sitta o översätta, lyssan på spotify och ja (det går dock långsamt men va fan, det är ju söndag:-) )

God Morgon! 🙂
Kan någon förklara för mig varför man alltid får morgontider på sjukhus och därför måste gå upp helt orimligt tidigt? Idag ska det cyklas med elektroder på kroppen tills de får lyfta mig av cykeln, är tanken iaf. Själv velar jag mellan att

Emelie: Du kan välja mellan en rapport om gruppdynamik och ledarskap i filmen Såsom i Himmelen (jag valde bort att skriva just den i förra veckan och tog tre (3!) andra arbeten istället) och en rapport om ISO9001-arbetet på en egen fritt vald organisation

God morgon. Tillbaks till vardagen efter helgens skidåkning. Med lite tur kan det bli en sådan här helg till, sedan känns det nog som att Vasan är under kontroll.

God morgon! Ännu en dag i utbildningens och utvecklingens underbara tjänst på gång... 😀

Dagens: http://tinyurl.com/ybx9pc7

Edit: Lycka till Jessie! 🙂

God morgon,

det var segt att cykla till jobbet i morse, gardagens langpass sitter i 🙂
...
och kanelbullarna 😉

Morgon. Har såsat på hela morgonen. Nu blir det andra äventyr och massage.

Men Sessan, har du bytt bild igen?

Edit: Och till en tråk-bild dessutom... ;p

jessi deal, vi byter det lät kul tycker jag iaf första uppgiften, det är ju bara att blaja på ju;) du vet jag skriver sådana texter jämt!

ÄÄ godmorogn förresten!
Kan någon smart jävel hjälpa mig?
För ett tag sedan träffade jag en kille, har sett ngr gång

Emelie: Gå vidare, dumpa honom allt enligt boken dumpa honom som tagits upp i någon tråd tidigare. Sorry.