Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Emilie, sluta tolka for i h-lvete.

Tror fortfarande vi skulle leva i en battre varld om folk fragade om ngt var oklart, samt sa vad dom tyckte istallet for att svassa runt den heta groten.

Anna jag frågade ju i förra veckan 🙁 då sa han att han ville ses:-), men nu har vi ju inte hörts på... hm.. sen i torsdags.

Är inne på Sessans håll.. men han är ju jävligt trevlig...

Det kan vara så att han låg bakfull som ett troll igår också... Försök få tag på honom igen, svarar han inte då så dumpa honom... 😉

Jag har varit i samma sits och jag insåg att det bästa är att bara ignorera och dumpa honom mentalt. Det är skitsvårt och jobbigt, men det har å andra sidan varit det bästa. Men jag hoppas ändå att det kommer att lösa sig för dig. Hallå, ni är singel bägg

@ MJ: Bättre bild nu 😉

jag är sämst på att ha is i magen iaf...
Men tack söta ni för tipsen:-) Sessan jag är verkligen inne p åsamma spår.
MAts skall fundera på det.

Sessan underbar bild:D

Tycker som Mats, sjalv har jag jakligt dalig koll pa min mobil. Oftast gar det fortare att skicka ett email...

Sessan: tycker det ar lite hart att dumpa nagon for att han inte svarar pa telefon. Det finns 1000 goda skal att inte svara nar mobilen ringer.

Anna, absolut du har en poäng. Men det var inte riktigt så jag menade. Som jag skrev, han kan ju faktiskt ha varit upptagen med annat. Och jag är absolut för att ge människor flera chanser. (Ibland för många(#))

Bra, da ar jag lugn igen 🙂 Annars kan du fa problem med dina mal for 2010... Var lite orolig dar ett tag (L)

Anna: Jag tror du kan vara lugn 🙂 Jag tror inte riktigt på boken dumpa honom. Och ska man gå efter den så är det som jag skrev först. Men nä, jag tycker inte den boken är nå bra. Den är ju typ skriven som en ren och skär bok som visar på hur analyserand