Quote from Thomas Borg on 25 January 2010, 15:22Det är ju lite som att surfa när man är inne på Spotify. Om man söker på en låt, så kan man ju få upp alla artister som gjort den låten, och på så sätt komma på sådana artister som man helt glömt av. Många gamla godingar har jag upptäckt sedan jag blivit
Det är ju lite som att surfa när man är inne på Spotify. Om man söker på en låt, så kan man ju få upp alla artister som gjort den låten, och på så sätt komma på sådana artister som man helt glömt av. Många gamla godingar har jag upptäckt sedan jag blivit
Quote from Fredric Lagerström on 25 January 2010, 15:30Ja, det stämmer bra det Lars.
Jag sökte på Marleys gamla "Redemption song" fick en himla massa träffar och lyssnade en hel dag på olika versioner av den. Bla har Stevie Wonder gjort en rätt fin version.
Ja, det stämmer bra det Lars.
Jag sökte på Marleys gamla "Redemption song" fick en himla massa träffar och lyssnade en hel dag på olika versioner av den. Bla har Stevie Wonder gjort en rätt fin version.
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 16:01Jessie: Tillåt en musikberoende att... Äh... Ja... Alla andra har ju redan förklarat vad man har Spotify till! 🙂
Själv söker jag reda på en massa galen musik, typ klassiska jazzlåtar på tyska, för att ja... Jag är inte som andra barn. Men om man borts
Jessie: Tillåt en musikberoende att... Äh... Ja... Alla andra har ju redan förklarat vad man har Spotify till! 🙂
Själv söker jag reda på en massa galen musik, typ klassiska jazzlåtar på tyska, för att ja... Jag är inte som andra barn. Men om man borts
Quote from Thomas Borg on 25 January 2010, 16:16Mats: Ja, galen musik är väl bara förnamnet, med tanke på de länkar du tipsat om i Spotify-tråden. 😉
Mats: Ja, galen musik är väl bara förnamnet, med tanke på de länkar du tipsat om i Spotify-tråden. 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 16:38Mats: Ha med sig den hur då? Det är nog den delen jag begriper minst.. (H)
Ja, Anna skickade en invite. Jag tvingar mig att inte använda den idag eftersom jag pluggar hårt idag.
(detta är en liten brainfartbreak)
Mats: Ha med sig den hur då? Det är nog den delen jag begriper minst.. (H)
Ja, Anna skickade en invite. Jag tvingar mig att inte använda den idag eftersom jag pluggar hårt idag.
(detta är en liten brainfartbreak)
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 16:43Du kan logga in och se dina spellistor ifrån andra datorer, eller t.om avancerade mobiler, bara du kan ladda ner och installera klienten. Så jag har en Mac kopplad till stereon hemma, min Linuxburk på jobbet och min Nokia E71 med spotify.
Du kan logga in och se dina spellistor ifrån andra datorer, eller t.om avancerade mobiler, bara du kan ladda ner och installera klienten. Så jag har en Mac kopplad till stereon hemma, min Linuxburk på jobbet och min Nokia E71 med spotify.
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 18:27Vilket i klartext för mig innebär - i det här rummet, vid den här datorn. 😉
Vilket i klartext för mig innebär - i det här rummet, vid den här datorn. 😉
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 18:37http://open.spotify.com/track/1yMRLNzvSaqV93oCozUCuw
Anfton folket, Hoppas ni har haft en bra dag, själv ärman nyss hemkommen från ett cardiopass på gymet.
Hmm kanske skulle lagt detta i vad görs tråden!
Anfton folket, Hoppas ni har haft en bra dag, själv ärman nyss hemkommen från ett cardiopass på gymet.
Hmm kanske skulle lagt detta i vad görs tråden!
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 19:58slutat frysa nu Lucas?
slutat frysa nu Lucas?
Quote from Funbeat user on 25 January 2010, 20:00Yes Emelie, det tog en stund, men nu e jag varm och go igen. 🙂
Yes Emelie, det tog en stund, men nu e jag varm och go igen. 🙂