Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 10:04Morrn eller nått... har inte känt efter ännu... men det kan möjligen vara en god morgon...
Morrn eller nått... har inte känt efter ännu... men det kan möjligen vara en god morgon...
Quote from Fredric Lagerström on 26 January 2010, 10:10Det tror jag.
Lite mer finstämd New York:
http://open.spotify.com/track/2EWXLfq1CiBK6KnWrKmOcb
Det tror jag.
Lite mer finstämd New York:
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 11:35God "morgon"! Har just levererat min andra föreläsning på högskolan, och det var så sjuuuukt mycket bättre än första! Galet bra! 😀
(Jag alltså... ;))
God "morgon"! Har just levererat min andra föreläsning på högskolan, och det var så sjuuuukt mycket bättre än första! Galet bra! 😀
(Jag alltså... ;))
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 11:38Grattis Mats, bra jobbat!!
Grattis Mats, bra jobbat!!
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 11:40Tack vännen! Gå till företagsläkaren nu. Annars skickar jag St. Bernhard på dig... 😉
Tack vännen! Gå till företagsläkaren nu. Annars skickar jag St. Bernhard på dig... 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 11:42Uh, da kan jag ju likaval springa pa lunchen, maste ju anda duscha efterat!
Okok, jag ringer till dem...
Uh, da kan jag ju likaval springa pa lunchen, maste ju anda duscha efterat!
Okok, jag ringer till dem...
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:17Härligt Mats! (t+)Vad handlade det om den här gången?
Härligt Mats! (t+)Vad handlade det om den här gången?
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:48Nu har jag känt efter...
... jag har lunchat ute vilket var gott och träffat trevliga vänner.
... om några timmar skall jag till spelföreningen och leka, alltid kul.
... imorgon kommer vicevärden och vi skall sätta igång min badrumsrenovering. Slita ut
Nu har jag känt efter...
... jag har lunchat ute vilket var gott och träffat trevliga vänner.
... om några timmar skall jag till spelföreningen och leka, alltid kul.
... imorgon kommer vicevärden och vi skall sätta igång min badrumsrenovering. Slita ut
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 13:53Låter bra Andreas, hoppas det håller i sig.
Låter bra Andreas, hoppas det håller i sig.
Quote from Funbeat user on 26 January 2010, 14:01Härligt Andreas, lycka till med anställningsintervjun.
Betyder badrumsrenoveringen att du måste flytta hem till föräldrarna igen?
Härligt Andreas, lycka till med anställningsintervjun.
Betyder badrumsrenoveringen att du måste flytta hem till föräldrarna igen?