Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 08:40God morgon. Antar jag.
Surig och tjurig, sitter på jobbet och har måååånga timmar kvar innan jag får åka hem. Ska livet va så här?
God morgon. Antar jag.
Surig och tjurig, sitter på jobbet och har måååånga timmar kvar innan jag får åka hem. Ska livet va så här?
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 08:45Anna: Skönt att knät verkar ok, hur är det med handleden?
Johanna: Ja, jag tror att livet ska vara så här. Det verkar inte bättre i alla fall. 😉
Anna: Skönt att knät verkar ok, hur är det med handleden?
Johanna: Ja, jag tror att livet ska vara så här. Det verkar inte bättre i alla fall. 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 09:01+1 på den Lucas! :-)(t+)
+1 på den Lucas! :-)(t+)
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 09:08För mig som ska köra vasan är den här vintern klockren.
För mig som ska köra vasan är den här vintern klockren.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 09:11Jag har ingenting emot att det ligger snö "uppe i norr", men här nere brukar det inte ligga snö så här länge. Det brukar vara ett par dagar, och sen blir det skånsk vinter istället så jag har inte vanan inne på riktig vinter. Nä, jag tar gärna lite vår sn
Jag har ingenting emot att det ligger snö "uppe i norr", men här nere brukar det inte ligga snö så här länge. Det brukar vara ett par dagar, och sen blir det skånsk vinter istället så jag har inte vanan inne på riktig vinter. Nä, jag tar gärna lite vår sn
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 10:08Mats: handleden har fatt ett stodforband, har ett for vanster handled. Bara i 2-3 dagar, mest som paminnelse till mig sjalv att ta det lite lugnt...
Men kla pa och av sig ar jobbigt... Och hosta ar ett helvete.
Mats: handleden har fatt ett stodforband, har ett for vanster handled. Bara i 2-3 dagar, mest som paminnelse till mig sjalv att ta det lite lugnt...
Men kla pa och av sig ar jobbigt... Och hosta ar ett helvete.
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 10:12Morgon, vet inte än om det är en god morgon. Började nämligen med att spilla ut ett glas mjölk med 2 dl i som expanderade till 2 liter. (#)
Anna: Krya på dig
Morgon, vet inte än om det är en god morgon. Började nämligen med att spilla ut ett glas mjölk med 2 dl i som expanderade till 2 liter. (#)
Anna: Krya på dig
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 10:28Morrn, morrn...
Hoppas att det går över fort då Anna. Glöm inte röra lite på lederna så att de inte stelnar till bara.
Otur Sessan, hoppas att inget annat förstördes, mer än din lugna morgon. 😉
Morrn, morrn...
Hoppas att det går över fort då Anna. Glöm inte röra lite på lederna så att de inte stelnar till bara.
Otur Sessan, hoppas att inget annat förstördes, mer än din lugna morgon. 😉
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 10:34Sessan: tack!
Magnus: jag cyklade till jobbet, det ar val en bra borjan? Men nacken vill jag helst inte rora pa for mycket. Sakra ngn skulle vara omojligt idag, kan inte titta uppat for jag kan inte bara huvudets tyngd (#) Klattra skulle mojligtvis ga ;
Sessan: tack!
Magnus: jag cyklade till jobbet, det ar val en bra borjan? Men nacken vill jag helst inte rora pa for mycket. Sakra ngn skulle vara omojligt idag, kan inte titta uppat for jag kan inte bara huvudets tyngd (#) Klattra skulle mojligtvis ga ;
Quote from Funbeat user on 27 January 2010, 11:54God morgon! Sen start, got to love it! Nåt som däremot inte gör mkt för att förtjäna min kärlek är vädret! Nu snörar det IGEN (snett underifrån den här gången..!) Ska det aldrig ge sej? 🙁 Åh nåväl, jag har en mysdag framför mej ändå!
God morgon! Sen start, got to love it! Nåt som däremot inte gör mkt för att förtjäna min kärlek är vädret! Nu snörar det IGEN (snett underifrån den här gången..!) Ska det aldrig ge sej? 🙁 Åh nåväl, jag har en mysdag framför mej ändå!