Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 08:27God morgon!
Bra låtval, Mats, eller var det din morgon DJ som valde?
Själv brukar jag sällan vakna med en låt som spelar i huvudet, men idag spelades Nationalteaterns "Vi cyklar runt i världen" från Kåldolmar och Kalsipper på högsta volym. Skumt... vad
God morgon!
Bra låtval, Mats, eller var det din morgon DJ som valde?
Själv brukar jag sällan vakna med en låt som spelar i huvudet, men idag spelades Nationalteaterns "Vi cyklar runt i världen" från Kåldolmar och Kalsipper på högsta volym. Skumt... vad
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 08:50Morrn morrn,
Sitter redan och längtar tills denna dag är slut. För efter jobbet skall jag få en underbar massage, och det ät välbehövligt. Sen skall jag hem och packa inför en hemlig resa på fredag.
Apropå resa så blir det en klassiker på temat då 🙂
h
Morrn morrn,
Sitter redan och längtar tills denna dag är slut. För efter jobbet skall jag få en underbar massage, och det ät välbehövligt. Sen skall jag hem och packa inför en hemlig resa på fredag.
Apropå resa så blir det en klassiker på temat då 🙂
h
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 08:57Sådärja! Nu har jag lyckats prata med både CSN, högskolan på Gotland och min nygamla arbetsplats. Börjar jobba femskift den 8e februari och har jobb fram till och med den 31a mars och "sen får vi se..."
Ska försöka jobba heltid och femskift OCH studera p
Sådärja! Nu har jag lyckats prata med både CSN, högskolan på Gotland och min nygamla arbetsplats. Börjar jobba femskift den 8e februari och har jobb fram till och med den 31a mars och "sen får vi se..."
Ska försöka jobba heltid och femskift OCH studera p
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 09:07Om vi säger så här Jessie, Du kommer att hinna träna, se på os och ev djuren. Men garanterat inte sova 🙂
Om vi säger så här Jessie, Du kommer att hinna träna, se på os och ev djuren. Men garanterat inte sova 🙂
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 09:08Grattis Jessie!
Läge att börja med en ny hobby också? (H)
Grattis Jessie!
Läge att börja med en ny hobby också? (H)
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 09:12Lucas möjligen kan det här vara något för dig 😉
http://tinyurl.com/ydtsdgt
http://tinyurl.com/y8zjxc7
Lucas möjligen kan det här vara något för dig 😉
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 09:41Good morning! Solen skiner, inte ett moln så långt ögat kan se och det är -1 grad. Kan knappast bli bättre 😉
Men det skulle inte skada med mer snö här! Jag vill ha ännu mer vinter.
Good morning! Solen skiner, inte ett moln så långt ögat kan se och det är -1 grad. Kan knappast bli bättre 😉
Men det skulle inte skada med mer snö här! Jag vill ha ännu mer vinter.
Quote from Thomas Borg on 28 January 2010, 09:46Jessie: Grattis, men hur går det med tidningarna?
Jessie: Grattis, men hur går det med tidningarna?
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 12:04Lucas: Du tror alltså att du skulle kunna jobba heltid på roterande tider på dygnet OCH plugga heltid OCH hinna med något mer (exvis träning eller OS) bara man skippar sömnen? Du är ju nästan lite rolig du. *ler sitt allra mildaste mot*
Kenneth: Eller en
Lucas: Du tror alltså att du skulle kunna jobba heltid på roterande tider på dygnet OCH plugga heltid OCH hinna med något mer (exvis träning eller OS) bara man skippar sömnen? Du är ju nästan lite rolig du. *ler sitt allra mildaste mot*
Kenneth: Eller en
Quote from Funbeat user on 28 January 2010, 12:11Jessie: Försökte bara peppa lite 😀 Annars är ju ironi det bästa som finns. 😉
Jessie: Försökte bara peppa lite 😀 Annars är ju ironi det bästa som finns. 😉