Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mats, du får försöka klura ut vad som skulle få _dig_ att må bäst! Ibland kan en helg med vänner återge en energi, men jag förstår om du är kluven om det handlar om lång resetid. Klurigt!

Jag ska försöka tvinga mig iväg till jobbet nu så fort som möjligt

Mats: sager som Jenny, man far prioritera... Jobbet som med all sakerhet finns kvar pa mandag ocksa. Eller en helg med vanner som kanske inte gar att gora om...

Men forresten: Lang restid = massor med tid att jobba! 😉 X2000 ar ju utrustat med internet d

God morgon gott folk, Har precis fått i mig en stor kopp kaffe och skall nu hoppa in i duschen inför kompisgängets festresa, som i vinte går till Sthlm. Vilken innebär att om ca två timmar dricker jag öl medans ni jobbar 😀 Ibland är det gott att vara led

Självklart har ni ju rätt båda två, men nu har jag bestämt mig för att stanna hemma och jobba... Jag måste komma ifatt så jag slipper köra 15-timmars arbetsdagar nästa vecka, det funkar liksom inte. Jag får helt enkelt dricka mig fördärvad på öl och billi

Mats: Åååååh!... Äntligen en riktig man! (H:)

Älskling, du är en retsticka... 😉 (L)

Mats: Nä-ä! Icke! *korsar fingrarna bakom ryggen* hehe... 😉

mats: kanske dax att ta bort skägget då 😀

Lucas: Det kan vara så att det är dags igen faktiskt...

Jag _brukar_ raka av mig det någon gång per vecka eller så, jag är faktiskt som snyggast när jag bara har lite välansad stubb, men det har varit mycket den här veckan så det har inte blivit av...

Mats: Det schyssta är när föräldrar man träffar på stan refererar till en som "farbror"...