Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 15:12Själv är jag gråare i skägget än i håret, så även om jag har en iofs schysst skäggväxt känns det ganska snart som lite Leif GW över det hela.
(Profilbilden är inte riktigt representativ längre eftersom jag inte orkade snagga mig före jul och sedan har f
Själv är jag gråare i skägget än i håret, så även om jag har en iofs schysst skäggväxt känns det ganska snart som lite Leif GW över det hela.
(Profilbilden är inte riktigt representativ längre eftersom jag inte orkade snagga mig före jul och sedan har f
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 16:38Byt profilbild da!! (H:)
Byt profilbild da!! (H:)
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 20:48Heh, ska fixa det. "F-n man känner ju inte igen dig, du ser ju nästan normal ut" är en kommentar som har hörts idag.
Heh, ska fixa det. "F-n man känner ju inte igen dig, du ser ju nästan normal ut" är en kommentar som har hörts idag.
Quote from Funbeat user on 29 January 2010, 23:48Vaddå normal? Hur såg du ut innan?? *förvirrad*
Vaddå normal? Hur såg du ut innan?? *förvirrad*
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 03:03Om man vaknar på soffan så här dags, är det i den här tråden man ska skriva då? 😉
Om man vaknar på soffan så här dags, är det i den här tråden man ska skriva då? 😉
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 05:12Passar väl på att vara absolut först med att önska folket god morgon idag nu då, just innan jag går och lägger mig igen. (H)
Ah, the wonders of managing your own time... (L)
Passar väl på att vara absolut först med att önska folket god morgon idag nu då, just innan jag går och lägger mig igen. (H)
Ah, the wonders of managing your own time... (L)
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 08:50morrn morrn, idag blir det spinning och skidåkning
Att köpa skidor var troligen dne bästa investeringen jag gjort på _bra_ lång tid, riktigt skoj att åka även om jag inte vet så bra hur man åker. Jag försöker kika lite på tv och lyssna på vad folk säger
morrn morrn, idag blir det spinning och skidåkning
Att köpa skidor var troligen dne bästa investeringen jag gjort på _bra_ lång tid, riktigt skoj att åka även om jag inte vet så bra hur man åker. Jag försöker kika lite på tv och lyssna på vad folk säger
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 09:06God morgon. Är jättetrött, varför sover jag aldrig lägre äntill 8?? Har legat och vänt mig i sängen i en timma och nu gett upp hoppet....
God morgon. Är jättetrött, varför sover jag aldrig lägre äntill 8?? Har legat och vänt mig i sängen i en timma och nu gett upp hoppet....
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 11:08God morgon.
Vaknade och kände mig som 36 vilket är lite konstigt eftersom jag firade 35 i går... Men nu är frukosten uppäten och ordningen återställd.
God morgon.
Vaknade och kände mig som 36 vilket är lite konstigt eftersom jag firade 35 i går... Men nu är frukosten uppäten och ordningen återställd.
Quote from Funbeat user on 30 January 2010, 11:09Grattis Johanna och God morgon alla! En soolig dag i Stockholm.
Grattis Johanna och God morgon alla! En soolig dag i Stockholm.