Quote from Funbeat user on 31 January 2010, 12:40Idag är min mest spännande tripp ett försök att åka till affären (det orkade jag inte igår, trots att jag försökte muta mig med att jag skulle handla glass!) och köpa ingefära för att bygga huskur med.
I övrigt är det vinterstudion, massor av sömn och ha
Idag är min mest spännande tripp ett försök att åka till affären (det orkade jag inte igår, trots att jag försökte muta mig med att jag skulle handla glass!) och köpa ingefära för att bygga huskur med.
I övrigt är det vinterstudion, massor av sömn och ha
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 06:35god morgon god morgon! idag skall här pluggas oh inte vara inne på FB... och tränas så klart 🙂
Ha en superdag alla super singlar (L)
god morgon god morgon! idag skall här pluggas oh inte vara inne på FB... och tränas så klart 🙂
Ha en superdag alla super singlar (L)
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 08:06Godmorgon! Varför räcker inte 8 timmars sömn längre? Funderar på hur jag ska planera alla mina pass och fortfarande hinna med resten. Det blir kanske lite tufft... Kanske om jag hoppar över lunchen? 😉
Godmorgon! Varför räcker inte 8 timmars sömn längre? Funderar på hur jag ska planera alla mina pass och fortfarande hinna med resten. Det blir kanske lite tufft... Kanske om jag hoppar över lunchen? 😉
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 08:26God morgon alla sköna singlar. Hoppas dagen kommer att bli bra för er, jag längtar redan tills kvällens träningspass.
Kennyjenny: inte skippa Lunch, då blir du bara grinig sen 😉
God morgon alla sköna singlar. Hoppas dagen kommer att bli bra för er, jag längtar redan tills kvällens träningspass.
Kennyjenny: inte skippa Lunch, då blir du bara grinig sen 😉
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 08:38God morgon!
Måndag morgon och jag längtar redan till helgen. Inte bra... Är dessutom megatrött efter lördagens utsvävningar. (Sessan - nästa gång får vi gå ut på fredagen så att jag hinner återhämta mig! (H))
Har en smått hysterisk vecka framför mig o
God morgon!
Måndag morgon och jag längtar redan till helgen. Inte bra... Är dessutom megatrött efter lördagens utsvävningar. (Sessan - nästa gång får vi gå ut på fredagen så att jag hinner återhämta mig! (H))
Har en smått hysterisk vecka framför mig o
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 08:54Skippa Lunch - Inte ett bra förslag.
Träna istället för att jobba - Ett bra förslag.Tillbaks på jobbet efter en veckas ledighet... Och förvånansvärt lite mail i inboxen. Skönt! 🙂 Kanske hinner andas idag till å med då.
Men bäst av allt: Idag kör näst
Skippa Lunch - Inte ett bra förslag.
Träna istället för att jobba - Ett bra förslag.
Tillbaks på jobbet efter en veckas ledighet... Och förvånansvärt lite mail i inboxen. Skönt! 🙂 Kanske hinner andas idag till å med då.
Men bäst av allt: Idag kör näst
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 09:11God morgon.
Jag funderar pa hur jag ska ta dod pa all tid jag har nu nar jag inte kan trana for tillfallet.
Lakartid i em. Da vet jag forhoppningsvis hur det ligger till...
God morgon.
Jag funderar pa hur jag ska ta dod pa all tid jag har nu nar jag inte kan trana for tillfallet.
Lakartid i em. Da vet jag forhoppningsvis hur det ligger till...
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 09:14Anna, läs på om lite träningsteori och planera hur du ska träna när du kan träna igen?
Anna, läs på om lite träningsteori och planera hur du ska träna när du kan träna igen?
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 09:18God morgon! So far en underbar dag! (H:) Jag har hunnit ta en timme sovmorgon, raka mig, köpa latte, gå på friluftslands rea och inse att de klätterprylar jag vill ha just nu inte är på rea (ännu), och komma till jobbet... 🙂
Miss Dj sover, jag väljer l
God morgon! So far en underbar dag! (H:) Jag har hunnit ta en timme sovmorgon, raka mig, köpa latte, gå på friluftslands rea och inse att de klätterprylar jag vill ha just nu inte är på rea (ännu), och komma till jobbet... 🙂
Miss Dj sover, jag väljer l
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 09:19Anders: Jo, så har jag gjort ibland, men då får jag dåligt samvete i stället. Kom på att jag inte kan skippa lunchen, för jag har en icke-romantisk dejt med en kompis då. Hmm... *klurar vidare*
Anders: Jo, så har jag gjort ibland, men då får jag dåligt samvete i stället. Kom på att jag inte kan skippa lunchen, för jag har en icke-romantisk dejt med en kompis då. Hmm... *klurar vidare*