Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 11:37grattis isbjörn
Anna kan du inte träna något där du inte använder ditt knä? har hört att schack räknas som en sport?
grattis isbjörn
Anna kan du inte träna något där du inte använder ditt knä? har hört att schack räknas som en sport?
Quote from Funbeat user on 1 February 2010, 11:47Ehm Emelie... nej, tror inte det hjalper faktiskt 🙂
Ehm Emelie... nej, tror inte det hjalper faktiskt 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 06:36God morgon!
Idag snöar det massor i Halmstad, vilket jag tycker är jätte mysig dock inte när jag behöver ta mig någnstanns för sämre stad på att snöröja får man fanimej leta efter.
Well idag är det plugg innan skolan, skola, möte och sedan boxpass, med
God morgon!
Idag snöar det massor i Halmstad, vilket jag tycker är jätte mysig dock inte när jag behöver ta mig någnstanns för sämre stad på att snöröja får man fanimej leta efter.
Well idag är det plugg innan skolan, skola, möte och sedan boxpass, med
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 07:16God morgon. här luktar det voltaren gel.... jaja...
God morgon. här luktar det voltaren gel.... jaja...
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 07:36God morgon! Då var det dags igen... Föreläsning på förmiddagen, ortopeden på eftermiddagen. Jag håller själv tummarna för att min axel ska vara ok nog att börja klättra med igen... 🙂
Ha en bra dag!
(Morgonens val av miss Dj... http://tinyurl.com/ybhg
God morgon! Då var det dags igen... Föreläsning på förmiddagen, ortopeden på eftermiddagen. Jag håller själv tummarna för att min axel ska vara ok nog att börja klättra med igen... 🙂
Ha en bra dag!
(Morgonens val av miss Dj... http://tinyurl.com/ybhg
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 08:39Morrn morrn, idag var det sjukt segt att ta sig ur sängen. 🙁
Morrn morrn, idag var det sjukt segt att ta sig ur sängen. 🙁
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 08:49+1 *gäsp*
+1 *gäsp*
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 09:12God morgon gott folk, ett nytt fall med djävulsskit har kommit och förlamat stan. 🙂
God morgon gott folk, ett nytt fall med djävulsskit har kommit och förlamat stan. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 10:03Godmorgon. 🙂
Visste ni att om man säger åt sig själv på skarpen att man är sjuk och MÅSTE sova så KAN man sova nästan hur många timmar som helst? 😀
(fast hjärnan väckte mig såklart vid 5-tiden och tyckte att jag ju sovit "nästan sju timmar så.." var d
Godmorgon. 🙂
Visste ni att om man säger åt sig själv på skarpen att man är sjuk och MÅSTE sova så KAN man sova nästan hur många timmar som helst? 😀
(fast hjärnan väckte mig såklart vid 5-tiden och tyckte att jag ju sovit "nästan sju timmar så.." var d
Quote from Funbeat user on 2 February 2010, 10:48Vaddå segt att ta sig upp ur sängen? Själv vaknade jag 7.20 av väckarklockan. Stängde av den och skulle dra mig. Vaknade med ett ryck precis kl 10 (#) Toppa det 😉 Chocken sitter i fortfarande...
Go fm.
Vaddå segt att ta sig upp ur sängen? Själv vaknade jag 7.20 av väckarklockan. Stängde av den och skulle dra mig. Vaknade med ett ryck precis kl 10 (#) Toppa det 😉 Chocken sitter i fortfarande...
Go fm.