Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Lycka till Andreas. Se dig själv sitta och besvara kundsamtal innan du går in till intervjun... (V)

Redigerat: Smileysarna är skiftlägeskänsliga.

Nu sitter jag och slappar... men jag är grymt osäker på intervjun gick. Kändes bra och var trevligt... men var det vad dom sökte? Ingen effla aning... jaja... nu återstår det att se.

Borde söka några jobb till idag för att smida när järnet är varmt...

Andreas: svårt att matcha vad de söker när de inte förmedlar vad de söker klart och tydligt. (#) Hoppas det gick bra i alla fall och lycka till med jobbsökandet.

Jag tror det var så att jag inte skulle få möjlighet att berätta hur fantastisk jag är på just det som dom råkade nämna... så tekniken är väl ganska sund i sig... sedan tror jag dom har en rätt bra bild av vad dom vill ha...

Well, nu när jag funderat lit

Var det hos arbetsgivaren, eller var det någon rekryteringsfirma?

Hos arbetsgivaren...

Det brukar i alla fall vara bättre, de har bättre möjlighet att se den lite större bilden och kunna välja att anpassa sig om de hittar en sökande de gillar.

Jag har väldigt dåliga erfarenheter av rekrytering via rekryteringsfirmor tyvärr. Då blir det lä

edit: *undrar varför allt verkar bli dubbelt idag, dags att gå och lägga sig kanske*

God morgon! Frukost med kvarg och mango idag. Det måste vara bästa kombinationen ever 😉

God morgon! Voltaren intaget, riktig frukost nu kanske? Sen en snabb sväng till jobbet för att föreläsa lite, göra lite administrativa prylar kanske, och sen hem och packa klart. Flyger till Uppsala ikväll för att föreläsa i Norrtälje resten av veckan. :-