Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Anders: jo... da blir jag nog annu nervosare. Och mitt humor faller brant om jag inte far springa... Speciellt som jag ar skitskraj over att behova dras med knaproblem som de flesta andra. Jag har inte kant av knat alls aven om jag har sportat mycket!

Ta

Ny vecka, nya tag. Kom till jobbet rejält utvilad i morse, varit och hälsat på föräldrarna hemma på Åland i helgen och jag sover alltid som en död när jag är där. Har sovit drygt nio timmar både fredag och lördag natt, sååå skönt. Fick dessutom träffa min

Godmorgon och grattis till mig.

En fantastisk dag med ännu mer snö på hemmaplan.

Fyller du år Björn?

Japp, ännu ett år äldre.

God morgon.

Det jag inte gillar med snön är cykelturerna till gymet och promenader på oplogade moddiga trottoarer. Annars är det helt okej. Skall tydligen komma ännu mer imorgon och på onsdag!

Edit: Grattis Isbjörn!

Björn: Men OJ vad många Januaribarn det var här på fb då!... Grattis på födelsedagen då! 😀

Edit: (+addressering)

Kenny; det är det kanske, men idag har det blivit februari...

Björn: Eh... Hehe. Det har du ju såklart rätt i! (sorry, jag tänkte egentligen "vad många vattumän det var här", men det kan jag inte skriva. Hur töntigt är det att hålla koll på stjärntecken? Och det gör jag inte heller. Jag råkar bara vara det själv - v

God morgon alla supersinglar och grattis Björn!
Hoppas ni får en bra dag. (t)