Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Tack Helena.
Soligt men kallt. Jag vinterstudiosportar framför tv:n och hoppas att temperaturen ska stiga några grader så att jag kan ge mig ut i vintervädret.

oo grattis johanna:D var gårdagen bra?

Det lär den ha varit med tanke på att jag kände mig ett år för gammal när jag vaknade... (H)

Grattis Johanna! Tycker det låter bra med vinterstudion 😉

Andreas vad är det för jobbintervju, och varför stressa inför den, var dig själv och visa dina bästa sider, mer än så kan du inte göra 🙂 inget att vara stressad för!

Det är ett jobb som supportapa på en stor IT-konsult... anledningen till att jag jagar upp mig är att det skulle lösa väldigt mycket av mina problem just nu... så svårt att inte hålla tummarna väldigt hårt så att säga...

Klart jag skall gå dit med öppna

God morgon! Solen skiner. idag IGEN! Och jag kan inte ut och springa. Tror jag...

God Morgon!
Idag blir det löpass på 18-19 km. Hoppar TSM idag och springer på egen hand hemmavid.

Ha en fantastisk dag allihop!

Godmorgon! Idag blir det klättring för min del. Här skiner solen dagen till ära... (H:)

Det mest spännande jag har att göra idag är att dra till apoteket och skaffa bättre tejp till mina förband så inte sårvätskan förstör alla mina kläder...

Kanske uppdatera mitt CV med...