Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Godmorgon. Jag tror jag ska försöka ha den goda smaken att hålla truten idag. Hoppas ni får en bra dag. Lycka till Mats.

varför då Kenny?
lycka till Mats!

Godmorogn förresten, har nu avverkat första spinningpasset för idag, kommer ett till lite senare, nu plugg plugg
ha en fin dag i snöstormen:-)

God morgon, har hämtat lilltjejen nu och ska ägna mig åt vabben. Ha en bra dag

Emelie: För att jag inte mår bra och jag tror inte att jag orkar bli "småretad" idag. Jag skulle bara bli ledsen.

Det är inte meningen att såra dig. Du kan vara rätt bra på att ge svar på tal och det är lätt att haka på. Men jag förstår att man ibland inte känner för det eller orkar hålla garden uppe. Då är det bara att säga ifrån. Hoppas du känner dig bättre snart.

Fredrik: Precis! Jag vet att ni inte menar illa, men det spelar ingen roll när man är på "fel" humör. Det hade förmodligen slutat med att jag hade blivit ledsen, bitit ifrån alldeles för hårt, blivit ovän med någon/några och varit ännu mer ledsen över det

God morgon! En alldeles för tidig morgon för att vara laddad inför ett nattpass (hade siktat på att sova till minst halv ett) men vad göra? Lika bra att vara lite konstruktiv och skriva på inlämningsuppgiften och tvätta 😀

Kenny till dig! (L) hoppas du snart kommer tillbaka, det blir liksom så tomt utan dig på FB 🙂 krya på dig och hoppas att verken i kroppen snart går över. Har du vilodagar förresten, då du inte tränar?

Emelie: Tack. Ska "krya på mig" eller vad man nu gör... Ja, jag har vilodag imorgon. 🙂

du aksnek behöver fler vilodagarn än en i veckan?