Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Mats: Ja, det är klart att jag vill, men det är lika klart att jag redan tackat nej. Stor flicka jag. Dutti också. Inte den typen som riskerar mitt nya jobb (som jag börjar på på måndag) och mitt livs första längskidlopp (den 13e). Men det var nog det sur

Om jag inte missminner mig, har jag sett att vissa registrerar "leka med sina barn" också som träning, så varför inte franskakurs? Du tränar säkert tungmusklerna... Och nu pratade jag inte om "french kissing"... (#)

Kenny du kan få låna dem någon gång så kan vi se om inte du också vill regga ett lekplatspass som träning...

Tror jag kan räkna promenad som motion, men den sorterar inte in under min kategori "riktig träning". (Gör inte lekplatsbus eller pulkabackepass

Gjorde misstaget att släppa lös min tvååring på Andys lekland i Sickla i somras, och insåg att skillnaden var att förra gången vi hade varit där hade hon inte kunnat gå.

Det är i princip en jättestor polstrad byggnadsställning med gångar, klättrande, rut

Skall & kan... Tror inte jag bör svara på det. Riskerar att spåra ur snabbare än spårvagnarna vid lite snö då... 😀

en hjälp på traven. 🙂

http://www.google.se/search?rlz=1C1GGLS_svDE355SE355&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=french+sex+positions

Bara att inspireras. 😉

Hmm... Skönt att jag inte hade några studenter på rummet när jag klickade på den länken... 😀

Skeptisk till att det är det de lär ut på Annas franskakurs... Men man kan alltid hoppas för hennes skull! 😉

Undrar vad Anders chef tycker om att han gör den typen av Google sökningar på arbetstid? ;P

Jag reggar promenader om de är raska, dvs power walk. Då går jag långt så fort jag kan och det känns i kroppen. Har en 15 km-sträcka jag brukar powerwalka.