Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 07:32God morgon alla singlar.
Sitter och bälgar i mig kaffe inför en lång dag.
God morgon alla singlar.
Sitter och bälgar i mig kaffe inför en lång dag.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 08:31God, men hård morgon idag. (#) *dricker kaffe.nu*
God, men hård morgon idag. (#) *dricker kaffe.nu*
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 08:43Här är den åtminstone stabilt feberfri, den sista dagen på vabben då man ska underhålla ett barn som är i princip friskt och klättrar på väggarna en hel dag.
Här är den åtminstone stabilt feberfri, den sista dagen på vabben då man ska underhålla ett barn som är i princip friskt och klättrar på väggarna en hel dag.
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 08:46(god) morgon, vakande kl 2.30 av att jag har fått magkatarr- kul, NOT. vad tror ni kan jag köra mitt spinningpass ikväll?
(god) morgon, vakande kl 2.30 av att jag har fått magkatarr- kul, NOT. vad tror ni kan jag köra mitt spinningpass ikväll?
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 10:49God morgon!
Eller vid närmare eftertanke kanske nästan god middag... Hektisk vecka i "det verkliga livet" med agilitykurs, middag med jobbet och Göteborgs Filmfestival, så jag har inte hunnit hänga här så mycket.
Inte har jag hunnit träna heller för de
God morgon!
Eller vid närmare eftertanke kanske nästan god middag... Hektisk vecka i "det verkliga livet" med agilitykurs, middag med jobbet och Göteborgs Filmfestival, så jag har inte hunnit hänga här så mycket.
Inte har jag hunnit träna heller för de
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 11:00Emelie: (t+) på dina testvärden. Att spotify är blockerat är väl för att det tar mycket bandkapacitet. Du får ta upp det där med Fejjan att du måste ha tillgång till det 😉
Hoppas filmen ikväll är bra! Vi får höras när jag är back in town.
Kram till di
Emelie: (t+) på dina testvärden. Att spotify är blockerat är väl för att det tar mycket bandkapacitet. Du får ta upp det där med Fejjan att du måste ha tillgång till det 😉
Hoppas filmen ikväll är bra! Vi får höras när jag är back in town.
Kram till di
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 11:09Idag är ännu en dag jobbandes från hemmakontoret på soffan. Börjar bli lite trött på att vara förkyld nu...
Idag är ännu en dag jobbandes från hemmakontoret på soffan. Börjar bli lite trött på att vara förkyld nu...
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 11:12Jupp är det av bandbreddsskäl kan det vara rimligt, någon betalar och det ska finnas teknisk möjlighet. Är det av principiella skäl får man väl fråga om de har tänkt blockera radio och konfiskera MP3-spelare också.
På vissa arbetsplatser med öppna landsk
Jupp är det av bandbreddsskäl kan det vara rimligt, någon betalar och det ska finnas teknisk möjlighet. Är det av principiella skäl får man väl fråga om de har tänkt blockera radio och konfiskera MP3-spelare också.
På vissa arbetsplatser med öppna landsk
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 11:22Ja, jag kan förstå att de blockerar spotify och webbradio av bandbredds-skäl. Men när ett företag som själva lanserar den ena sociala sajten efter den andra blockerar Facebook känns det lite löjligt tycker jag... Särskilt när man jobbar på marknadsavdelni
Ja, jag kan förstå att de blockerar spotify och webbradio av bandbredds-skäl. Men när ett företag som själva lanserar den ena sociala sajten efter den andra blockerar Facebook känns det lite löjligt tycker jag... Särskilt när man jobbar på marknadsavdelni
Quote from Funbeat user on 4 February 2010, 11:24Nej, då kan man ju snarare vilja hålla det öppet i självutbildande och idésyften faktiskt.
Nej, då kan man ju snarare vilja hålla det öppet i självutbildande och idésyften faktiskt.