Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

God morgon alla singlar.

Sitter och bälgar i mig kaffe inför en lång dag.

God, men hård morgon idag. (#) *dricker kaffe.nu*

Här är den åtminstone stabilt feberfri, den sista dagen på vabben då man ska underhålla ett barn som är i princip friskt och klättrar på väggarna en hel dag.

(god) morgon, vakande kl 2.30 av att jag har fått magkatarr- kul, NOT. vad tror ni kan jag köra mitt spinningpass ikväll?

God morgon!

Eller vid närmare eftertanke kanske nästan god middag... Hektisk vecka i "det verkliga livet" med agilitykurs, middag med jobbet och Göteborgs Filmfestival, så jag har inte hunnit hänga här så mycket.

Inte har jag hunnit träna heller för de

Emelie: (t+) på dina testvärden. Att spotify är blockerat är väl för att det tar mycket bandkapacitet. Du får ta upp det där med Fejjan att du måste ha tillgång till det 😉

Hoppas filmen ikväll är bra! Vi får höras när jag är back in town.

Kram till di

Idag är ännu en dag jobbandes från hemmakontoret på soffan. Börjar bli lite trött på att vara förkyld nu...

Jupp är det av bandbreddsskäl kan det vara rimligt, någon betalar och det ska finnas teknisk möjlighet. Är det av principiella skäl får man väl fråga om de har tänkt blockera radio och konfiskera MP3-spelare också.

På vissa arbetsplatser med öppna landsk

Ja, jag kan förstå att de blockerar spotify och webbradio av bandbredds-skäl. Men när ett företag som själva lanserar den ena sociala sajten efter den andra blockerar Facebook känns det lite löjligt tycker jag... Särskilt när man jobbar på marknadsavdelni

Nej, då kan man ju snarare vilja hålla det öppet i självutbildande och idésyften faktiskt.