Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jenny: Ehm... du tycks veta något om mig och Fredrik som vi inte vet själva? Förvirrande...

Inte för att det är något man MÅSTE redovisa men... allt han och jag någonsin har skrivit till varandra har ni andra kunnat läsa. 😉

Haha! Men Jessie... Det var bara toppen av ett isberg! Om du bara visste vad jag skriver i mina PM... 😉 (Nä, förlåt. Jag skojar bara...)

Måste ha misstolkat dig och Fredrik i så fall och jag skyller skamlöst på att mina osunda tankar beror på att jag är

Jessie: det ar ju just det Jenny klagar pa, att vi kan lasa allt! 😉

Jenny: menar du att om man pm:ar nagon sa har man nagot pa g da eller?

*funderar pa om bigami ar tillatet pa fb*

Då är vi på samma nivå idag Jenny. Två understimulerade damer. För jag kunde inte heller låta bli att tänka massa knepiga tankar, barasådär...
..men sen slog jag dem med flugsmällan tills de lugnade ner sig. (t+)

Anna: Nej, naturligtvis inte! Man får naturligtvis PM:a och skriva nåt man hade kunnat skriva lika gärna i forumet... Det där är ju en smaksak. Jag har fått PM av folk som aldrig skrivit ett ord i forumet. Antar att vissa kanske föredrar att göra så?

Ja

Äh, jag tycker vi skyller på Fredrik? Jag ville ju bara bli lite road när jag är sådär "inte frisk och inte sjuk" - DET var väl ändå ganska harmlöst? (H)

*skrattar* Deal! Allt är Fredriks fel... Slänga ur sig nåt som går att tolka precis som man vill (eller inte vill men gör ändå)... 😉

Just så! (för det gör man ju, fast man inte tänkt sig det...)

Edit: började på en edit, men jag trasslade bara in mig ännu mer så jag editade min edit - sådeså!

Jag vet inte vad ni talar om...

Nä... Inte vi heller - egentligen... 😉