Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 11:05Anna: Men.. men... det var ju JAG som skulle roas? *ser storögt på*
God morgon i alla fall allihopa! 🙂
Anna: Men.. men... det var ju JAG som skulle roas? *ser storögt på*
God morgon i alla fall allihopa! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 14:24Godmorron! Slut på nattarbete och dags att försöka vända tillbaka dygnet! Kände att 14.00 var en HELT rimlig tid att gå upp, det får ju inte bli bakvänt 😉
Godmorron! Slut på nattarbete och dags att försöka vända tillbaka dygnet! Kände att 14.00 var en HELT rimlig tid att gå upp, det får ju inte bli bakvänt 😉
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 16:52Oj, tänk om man fick sova så länge... nu är det snart after work istället, eller mellanmål för dig kan jag tänka mig 🙂
Oj, tänk om man fick sova så länge... nu är det snart after work istället, eller mellanmål för dig kan jag tänka mig 🙂
Quote from Funbeat user on 5 February 2010, 19:38Jag har precis käkat "lunch", så jag ligger inte riiiktigt i fas än 😉
Jag har precis käkat "lunch", så jag ligger inte riiiktigt i fas än 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:15God morgon! 🙂
Kan nån berätta för mig varför jag aldrig bara går upp när jag vaknar FÖRSTA gången nu för tiden? Dumt skit att sova bort fler timmar än nödvändigt ju... (t-)
God morgon! 🙂
Kan nån berätta för mig varför jag aldrig bara går upp när jag vaknar FÖRSTA gången nu för tiden? Dumt skit att sova bort fler timmar än nödvändigt ju... (t-)
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:18God morgon!
Jessie: kanske för att du behöver sova lite mer? Du har ju inte precis sovit bort hela lördag förmiddag 🙂
Frukost idag blev omelett med lax och färskpressad blodapelsinjuice. Inte fy skam inte (H:)
God morgon!
Jessie: kanske för att du behöver sova lite mer? Du har ju inte precis sovit bort hela lördag förmiddag 🙂
Frukost idag blev omelett med lax och färskpressad blodapelsinjuice. Inte fy skam inte (H:)
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:18Godmorogn
Jessi du kanske behöver sova mer än då du vaknade först gången?! 🙂
Godmorogn
Jessi du kanske behöver sova mer än då du vaknade först gången?! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:19God Morgon! Lax till frukost, låter som lyxfrukost!
God Morgon! Lax till frukost, låter som lyxfrukost!
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:22hmmm, jättegott. och jättenkelt (det var rökt lax... 🙂 )
hmmm, jättegott. och jättenkelt (det var rökt lax... 🙂 )
Quote from Fredric Lagerström on 6 February 2010, 09:23God Morgon tjejer!
Gott att ni e på G. 🙂
Anna: En sak jag funderat på. När vi skriver tex å,ä,ö och du läser det på jobbet. Ser det konstigt ut då?
God Morgon tjejer!
Gott att ni e på G. 🙂
Anna: En sak jag funderat på. När vi skriver tex å,ä,ö och du läser det på jobbet. Ser det konstigt ut då?