Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Aadu: nej, åäö är inte konstigt på jobbet, europeiska tecken är med i alla europeiska språk (att läsa och skriva, via ascii, men det är jag för lat för). kinesiska pratar min dator dock inte, men det gör inte så mycket 😉

morrn morrn, ännu en dag i paradiset.. eller nåt

Ni kanske har rätt? Men jag blir ju så sänkt varje gång jag sover mer än 7 timmar och går omkring som en zombie hela dan sen, så det känns inte som att jag får ut något positivt i andra änden?

God morgon! Äntligen frisk och kry, om en stund blir det en långpromenad före jobbet.

Åh, jag är avis Mari, jag verkar ha fastnat i förkylningen från helvetet. Är inne på femte dagen och känner mig bara hängigare för varje dag som går som det känns nu, börjar bli jäääävligt tröttsamt och trist nu 🙁

Åh, stackare!
Om du har hemma så riv lite ingefära ca 1 msk/person, lägg det i en tesil och koka i några minuter (ju starkare desto bättre 🙂 ).
Ta bort ingefäran, häll upp vattnet i en stor tekopp, pressa i färsk citron och lägg i en gnutta honung. Bruk

Goooo morrronn!!! Nu ska jag sova! *hick*

God Morgon!
Nu bär det av till stadion för att springa 2 mil med TSM. Jag hoppas verkligen det är plogat, orkar inte springa 2 mil i modd.

Godmorgon världen! *gäsp*
Ny dag, nya ursäkter för att komma iväg och träna. (H)

God morgaon alla singlar.

laddar med kaffen nu, inför ett innebandypass och ett gympass.