Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:38Aadu: nej, åäö är inte konstigt på jobbet, europeiska tecken är med i alla europeiska språk (att läsa och skriva, via ascii, men det är jag för lat för). kinesiska pratar min dator dock inte, men det gör inte så mycket 😉
Aadu: nej, åäö är inte konstigt på jobbet, europeiska tecken är med i alla europeiska språk (att läsa och skriva, via ascii, men det är jag för lat för). kinesiska pratar min dator dock inte, men det gör inte så mycket 😉
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 09:46morrn morrn, ännu en dag i paradiset.. eller nåt
morrn morrn, ännu en dag i paradiset.. eller nåt
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 10:29Ni kanske har rätt? Men jag blir ju så sänkt varje gång jag sover mer än 7 timmar och går omkring som en zombie hela dan sen, så det känns inte som att jag får ut något positivt i andra änden?
Ni kanske har rätt? Men jag blir ju så sänkt varje gång jag sover mer än 7 timmar och går omkring som en zombie hela dan sen, så det känns inte som att jag får ut något positivt i andra änden?
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 10:31God morgon! Äntligen frisk och kry, om en stund blir det en långpromenad före jobbet.
God morgon! Äntligen frisk och kry, om en stund blir det en långpromenad före jobbet.
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 10:38Åh, jag är avis Mari, jag verkar ha fastnat i förkylningen från helvetet. Är inne på femte dagen och känner mig bara hängigare för varje dag som går som det känns nu, börjar bli jäääävligt tröttsamt och trist nu 🙁
Åh, jag är avis Mari, jag verkar ha fastnat i förkylningen från helvetet. Är inne på femte dagen och känner mig bara hängigare för varje dag som går som det känns nu, börjar bli jäääävligt tröttsamt och trist nu 🙁
Quote from Funbeat user on 6 February 2010, 10:44Åh, stackare!
Om du har hemma så riv lite ingefära ca 1 msk/person, lägg det i en tesil och koka i några minuter (ju starkare desto bättre 🙂 ).
Ta bort ingefäran, häll upp vattnet i en stor tekopp, pressa i färsk citron och lägg i en gnutta honung. Bruk
Åh, stackare!
Om du har hemma så riv lite ingefära ca 1 msk/person, lägg det i en tesil och koka i några minuter (ju starkare desto bättre 🙂 ).
Ta bort ingefäran, häll upp vattnet i en stor tekopp, pressa i färsk citron och lägg i en gnutta honung. Bruk
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 05:02Goooo morrronn!!! Nu ska jag sova! *hick*
Goooo morrronn!!! Nu ska jag sova! *hick*
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 08:30God Morgon!
Nu bär det av till stadion för att springa 2 mil med TSM. Jag hoppas verkligen det är plogat, orkar inte springa 2 mil i modd.
God Morgon!
Nu bär det av till stadion för att springa 2 mil med TSM. Jag hoppas verkligen det är plogat, orkar inte springa 2 mil i modd.
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 08:36Godmorgon världen! *gäsp*
Ny dag, nya ursäkter för att komma iväg och träna. (H)
Godmorgon världen! *gäsp*
Ny dag, nya ursäkter för att komma iväg och träna. (H)
Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 09:29God morgaon alla singlar.
laddar med kaffen nu, inför ett innebandypass och ett gympass.
God morgaon alla singlar.
laddar med kaffen nu, inför ett innebandypass och ett gympass.