Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 06:26Godmorgon. Konstigt hur det där med att lägga sig tidigt kan göra att jag ofelbart sover jättedåligt! Det slår på något sätt aldrig fel. Vaknade 04:30 och tyckte jag hade sovit alldeles för länge... Gjorde massor med konstiga drömmar... Bland annat att ja
Godmorgon. Konstigt hur det där med att lägga sig tidigt kan göra att jag ofelbart sover jättedåligt! Det slår på något sätt aldrig fel. Vaknade 04:30 och tyckte jag hade sovit alldeles för länge... Gjorde massor med konstiga drömmar... Bland annat att ja
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 06:34Inga kul drömmar, mina var mycke bättre...
Godmorgon Keny, och alla andra.
Inga kul drömmar, mina var mycke bättre...
Godmorgon Keny, och alla andra.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 06:37Kenny inte kul ALLS!
Själv vaknade jag kl 5 pga att såret på knät kliade ngt OTROLIGT! Plus huden runt om som blivit strapacerade med plåsterklister..... Får hitta på ngt annat mor skavande byxtyg idag...
God morgon....
Kenny inte kul ALLS!
Själv vaknade jag kl 5 pga att såret på knät kliade ngt OTROLIGT! Plus huden runt om som blivit strapacerade med plåsterklister..... Får hitta på ngt annat mor skavande byxtyg idag...
God morgon....
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 06:40Godmorgon. Vaknade bara strax före klockan, men det är många tankar som snurrar i huvudet just nu.
Godmorgon. Vaknade bara strax före klockan, men det är många tankar som snurrar i huvudet just nu.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 06:48Fredrik, jag hoppas det är ngr positiva tankar också! kram!
Fredrik, jag hoppas det är ngr positiva tankar också! kram!
Quote from Fredric Lagerström on 9 February 2010, 07:55God morgon dreamers! 😉
Jo, jag är ofta tillbaka i barndomshemmet i mina drömmar. Jag är kanske vuxen i drömmen men bor ändå med mamma och pappa och syskon, i drömmen känns det inte konstigt alls. Det är som att jag aldrig kan flytta därifrån helt. Iblan
God morgon dreamers! 😉
Jo, jag är ofta tillbaka i barndomshemmet i mina drömmar. Jag är kanske vuxen i drömmen men bor ändå med mamma och pappa och syskon, i drömmen känns det inte konstigt alls. Det är som att jag aldrig kan flytta därifrån helt. Iblan
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 07:59Hmmm... Det verkar inte vara min hjärna bara då som tycker jag har lite "unfinished business with my past"... Den konstigaste drömmen jag haft någonsin vad nån gång när jag drömde att vi åkte långt ner till havets botten och träffade min mamma... Det var
Hmmm... Det verkar inte vara min hjärna bara då som tycker jag har lite "unfinished business with my past"... Den konstigaste drömmen jag haft någonsin vad nån gång när jag drömde att vi åkte långt ner till havets botten och träffade min mamma... Det var
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 08:51Får hålla med föregående talare här, mycket överskattat med morgnar.
Får hålla med föregående talare här, mycket överskattat med morgnar.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 06:31Godmorgon-Godmoooorgon! 😀 Vad HÄRLIGT det är att vara vaken en dag som denna! 🙂 Hoppas ni har sovit gott (det har jag)! Nu ska jag äta min gröt, dricka en kopp kaffe och flyyyyga till jobbet på min magiska cykel! (kanske ska börja med kaffe så får vi se
Godmorgon-Godmoooorgon! 😀 Vad HÄRLIGT det är att vara vaken en dag som denna! 🙂 Hoppas ni har sovit gott (det har jag)! Nu ska jag äta min gröt, dricka en kopp kaffe och flyyyyga till jobbet på min magiska cykel! (kanske ska börja med kaffe så får vi se
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 06:47Godmorgon, lite frukost innan lilltjejen vaknar.
Godmorgon, lite frukost innan lilltjejen vaknar.