Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 07:26Godmorgon! Sitter och tittar på politiker som debatterar huruvida SAS ska räddas eller ej och undrar över deras paralleller till SAAB.
Godmorgon! Sitter och tittar på politiker som debatterar huruvida SAS ska räddas eller ej och undrar över deras paralleller till SAAB.
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 07:34God morgon sötnosar, tänkte bara önska alla en härlig dag! 😉
God morgon sötnosar, tänkte bara önska alla en härlig dag! 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 08:50Ett sent godmorgon som INTE beror på sovmorgon utan på att ComHem "valde" att varken låta mig ha TV eller internet på morgonen. Inte direkt världens bästa start på dagen, men nu är allt igång igen iaf och jag behövde inte ens ringa kundtjänst. Alltid nåt?
Ett sent godmorgon som INTE beror på sovmorgon utan på att ComHem "valde" att varken låta mig ha TV eller internet på morgonen. Inte direkt världens bästa start på dagen, men nu är allt igång igen iaf och jag behövde inte ens ringa kundtjänst. Alltid nåt?
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 08:53Morron... Ny dag nya möjligheter...?
Morgonens låt, vald av den trevliga personalen på Barista: http://tinyurl.com/ylnaogq
Morron... Ny dag nya möjligheter...?
Morgonens låt, vald av den trevliga personalen på Barista: http://tinyurl.com/ylnaogq
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 09:11God morgon!
MRT tagen, lakartid i em. Laptopen dog igarkvall, diagnosen far ni reda pa imorgon. Tror inte att jag kan skaka/massera igang laptopen denna gangen namligen...
RIP 😉
God morgon!
MRT tagen, lakartid i em. Laptopen dog igarkvall, diagnosen far ni reda pa imorgon. Tror inte att jag kan skaka/massera igang laptopen denna gangen namligen...
RIP 😉
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 10:27goooodmorgon god morgon,
och hej Sofie, vad skönt att inte se dig här inne så ofta ... typ ... på singelforumet menar jag.jag har redan druckit en dubbel macchiato och en cortado och sitter nu och läppja på en kopp vanligt bonnakaffe bryggt p åmonsun ma
goooodmorgon god morgon,
och hej Sofie, vad skönt att inte se dig här inne så ofta ... typ ... på singelforumet menar jag.
jag har redan druckit en dubbel macchiato och en cortado och sitter nu och läppja på en kopp vanligt bonnakaffe bryggt p åmonsun ma
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 10:33Håkan: Det är något i meningen om bonnakaffe och Monsun Malabar som inte riktigt lirar ihop. 😉
Önskar att jag kunde komma på vad...? 😀
Håkan: Det är något i meningen om bonnakaffe och Monsun Malabar som inte riktigt lirar ihop. 😉
Önskar att jag kunde komma på vad...? 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 10:40Mats,
hmmmm.... intejaghellerriktigtochdåsnurrardetpåriktigtsnabbtiminhjärnajustnu 🙂men gott är det i alla fall, de andra barnen trycker på knapparna till Selectamaskinen och rrrryser till när de tar första klunken ... men iiiinte Ferdinand 😀
Mats,
hmmmm.... intejaghellerriktigtochdåsnurrardetpåriktigtsnabbtiminhjärnajustnu 🙂
men gott är det i alla fall, de andra barnen trycker på knapparna till Selectamaskinen och rrrryser till när de tar första klunken ... men iiiinte Ferdinand 😀
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 10:45Speaking of which - Mot selecta-maskinen! 😀 ((#))
Speaking of which - Mot selecta-maskinen! 😀 ((#))
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 10:49Jag skulle också vilja ha riktigt kaffe på jobbet, Nog för att vi brygger själva men vi får ju rävgift. Dock så har jag levt med en selecta maskin i många år så man kanske borde vara van. 🙂
Jag skulle också vilja ha riktigt kaffe på jobbet, Nog för att vi brygger själva men vi får ju rävgift. Dock så har jag levt med en selecta maskin i många år så man kanske borde vara van. 🙂