Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 10:45god morgon.
sicken vecka, kanske dax att ta tag i plugget nu då....
god morgon.
sicken vecka, kanske dax att ta tag i plugget nu då....
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 10:58Ja håkan det gör vi, Lördagen 20:e feb i globen. Sektion A11 = sittplats.
Först till kvarn 🙂
Emelie: började du jobba samtidigt som plugg, eller har jag fått snurr på tombollen? 🙂
Ja håkan det gör vi, Lördagen 20:e feb i globen. Sektion A11 = sittplats.
Först till kvarn 🙂
Emelie: började du jobba samtidigt som plugg, eller har jag fått snurr på tombollen? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 12:21Vadå lucas? tombollen? jobba? nej jag pluggar förutom mina 5h i veckan som instruktör, men jag har inte "haft tid" till att plugga denna veckan, har varit i skolan,, umgåtts med mina vänner som höll på att halshugga mig för att jag pluggat för mycket...
Vadå lucas? tombollen? jobba? nej jag pluggar förutom mina 5h i veckan som instruktör, men jag har inte "haft tid" till att plugga denna veckan, har varit i skolan,, umgåtts med mina vänner som höll på att halshugga mig för att jag pluggat för mycket...
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 12:48Emelie: Tombollen referarde till mitt huvud för tillfället, Men jag antar att det var jessie då. Eller så är jag VÄLDIGT knäpp för tillfället. 🙂
Emelie: Tombollen referarde till mitt huvud för tillfället, Men jag antar att det var jessie då. Eller så är jag VÄLDIGT knäpp för tillfället. 🙂
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 12:54Det är absolut jag som både har ett jobb på heltid och ska föreställa plugga på heltid samtidigt... (H)
Det är absolut jag som både har ett jobb på heltid och ska föreställa plugga på heltid samtidigt... (H)
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:00Där ser man, det blev rätt tillslut iaf.
Där ser man, det blev rätt tillslut iaf.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 13:50ahhha, 🙂 du menade jessi,
ja hur går det jessi, med jobb, plugg o inte minst OS?
ahhha, 🙂 du menade jessi,
ja hur går det jessi, med jobb, plugg o inte minst OS?
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 14:42Nu är det ingen god morgon längre... jösses vad segt det är att bära klinkers upp för trappan till 3:e våningen.
Nu är det ingen god morgon längre... jösses vad segt det är att bära klinkers upp för trappan till 3:e våningen.
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 15:26funktionell styrketräning, Andreas, styrketräning 😉
funktionell styrketräning, Andreas, styrketräning 😉
Quote from Fredric Lagerström on 11 February 2010, 15:33Ja, och gå på max Andreas, rätt in i kaklet! 😉 😉
Ja, och gå på max Andreas, rätt in i kaklet! 😉 😉