Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag skyller min trötthet på att jag inte kunnat träna på 8 månader och att jag har en infektion i kroppen...

Hoppas ni har en bättre morgon än jag...

God morgon.
Låter ju inte som din morgon varit så bra Kenny. Kanske länken gav nån ledtråd men jag har inte spotifye här. Hoppas dagen blir bättre.

Jag har varit o mogongymat innan jobbet. Sen åt jag pizza till frukost!
🙂 Min hemmagjorda jättegoda! T

God Morgon denna fredag. En arbetsdag kvar bara för oss måndag-fredagsarbetare, hurra!

Morrn...

Bytte just förband, faan om det inte ser lite bättre ut äntligen... Känner mig så tråkig som inte pratar om något annat men sånt här tenderar att sluka en helt.

Jenny, funkade mitt FireFoxtips?

Undrar om inte lite blod är bättre än sårvätska faktiskt och snarare ett tecken på att det håller på att läka ihop. Har lite svaga minnen av det efter att ha hållit på och bytt förband på mitt ex efter en operation för ett antal år sedan.

Andreas: skönt att det ser bättre ut! Sådant ät jobbigt. *kram*

OT: eftersom firefox började krasha (skulle inte linux vara stabilare är windows???) så kör jag nu med chrome.... är fortfarande lite kär i mitt usb-minna, ska köpa ett lite större, känner a

Det stabila är nog att inte Linux craschar för att Firefox gör det.

Edit: om nu datorn i övrigt verkar funka kan du väl bara köpa en hårddisk för ett par hundra.

Haha, ok... fast det gjorde inte windows heller, däremot lser sig musan ibland, det hände igår här på ubuntu också....
Men linux har fördelen att det startar (och att jag kommer åt mina filer på windowspartitionen. det gick inte med ett ny windowsinstllat

Andreas: Ja! Det fungerade _helt_ klockrent! Tack så hjärtligt! 😀