Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 10:10Modern windows (2000 och senare) är ungefär lika stabil som Linux. Vad jag än tycker om olika os i övrigt.
Modern windows (2000 och senare) är ungefär lika stabil som Linux. Vad jag än tycker om olika os i övrigt.
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 10:18Jo, jag har faktiskt inte haft mycket att klaga om på windows (eller ok, vista är ett virus i sig....). förutom att det inte går att starta elelr installera längre på min dator då...
Våga vägra Vista.... fast nu finns ju Win7, återstår attse om det är an
Jo, jag har faktiskt inte haft mycket att klaga om på windows (eller ok, vista är ett virus i sig....). förutom att det inte går att starta elelr installera längre på min dator då...
Våga vägra Vista.... fast nu finns ju Win7, återstår attse om det är an
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 10:40ååååå vilken morgon, fick gå några varv i SL-tombolan med ersättningsbussar så jag gav upp till slut och drack en corrrtado i stället och flirtade med tjejen på coffee shop 😀
nu är jag på jobbet och är fascinerad över homo sapiens flockbeteenden. Staaaa
ååååå vilken morgon, fick gå några varv i SL-tombolan med ersättningsbussar så jag gav upp till slut och drack en corrrtado i stället och flirtade med tjejen på coffee shop 😀
nu är jag på jobbet och är fascinerad över homo sapiens flockbeteenden. Staaaa
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 10:47God morgon? Eller förmiddag? Inatt har jag sovit! (H:) Gick visserligen inte och la mig innan midnatt igår heller, men det var mest för att jag har kommit in i den rytmen nu. Däremot sov jag till 8, och jag var hemma från 15 igår och gjorde inte mer än at
God morgon? Eller förmiddag? Inatt har jag sovit! (H:) Gick visserligen inte och la mig innan midnatt igår heller, men det var mest för att jag har kommit in i den rytmen nu. Däremot sov jag till 8, och jag var hemma från 15 igår och gjorde inte mer än at
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 10:48God morgon! 🙂
Sovmorgon is da shit! 😀
God morgon! 🙂
Sovmorgon is da shit! 😀
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 08:16God Morgon lördag! Snön vräääker ner, det var ju tur så inte den lilla snö vi har tar slut...
God Morgon lördag! Snön vräääker ner, det var ju tur så inte den lilla snö vi har tar slut...
Quote from Rasmus Olsson on 13 February 2010, 08:32Vräker? Det singlar ned nån snöflinga nån gång då och då.
Vräker? Det singlar ned nån snöflinga nån gång då och då.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 08:38Nä du, i norra Stockholm VRÄKER det ner!
Nä du, i norra Stockholm VRÄKER det ner!
Quote from Rasmus Olsson on 13 February 2010, 08:43Ni i norrland ska alltid va värst.
Ni i norrland ska alltid va värst.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 08:55Godmorgon. (#) Usch...
Godmorgon. (#) Usch...