Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 20:00Har Mini lärt sig det av pappa?:-)
Har Mini lärt sig det av pappa?:-)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 08:12God morgon!
Första morgonen i nya lägenheten och det känns jefligt bra 🙂
Hoppas ni har en bra dag denna söndag!
God morgon!
Första morgonen i nya lägenheten och det känns jefligt bra 🙂
Hoppas ni har en bra dag denna söndag!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 08:29God Morgon alla! Hoppas du ska trivas i lägenheten, Sofie!
God Morgon alla! Hoppas du ska trivas i lägenheten, Sofie!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 08:29Go morron! Skönt att höra Sofie!
Här har jag en osannolik träningsvärk. Och den ska bekämpas enligt gammal tradition. Med mer träning...(#)
Ha en skön dag!!
Go morron! Skönt att höra Sofie!
Här har jag en osannolik träningsvärk. Och den ska bekämpas enligt gammal tradition. Med mer träning...(#)
Ha en skön dag!!
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 08:47Tack så mycket! 🙂 trivs redan bra, har fått det rätt mysigt faktiskt! Och jag har ju BADRUM (L) vilket jag inte hade i andrahandslägenheten. Där hade jag en sk Stockholmsdusch - alltså en duschstång vid handfatet... Trångt som fan var det. Och här är de
Tack så mycket! 🙂 trivs redan bra, har fått det rätt mysigt faktiskt! Och jag har ju BADRUM (L) vilket jag inte hade i andrahandslägenheten. Där hade jag en sk Stockholmsdusch - alltså en duschstång vid handfatet... Trångt som fan var det. Och här är de
Quote from Fredric Lagerström on 14 February 2010, 08:53God morgon.
Gott med badrum jue Sofie!Nu bär det av till fjällen. Kallt som attan. -18 typiskt.
HDFAGS! (den e lätt)
God morgon.
Gott med badrum jue Sofie!
Nu bär det av till fjällen. Kallt som attan. -18 typiskt.
HDFAGS! (den e lätt)
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 08:55Ska springa ca 20 km på förmiddagen, sen vet jag inte vad jag hittar på.
Ska springa ca 20 km på förmiddagen, sen vet jag inte vad jag hittar på.
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 08:57Ååh, fjällen låter gött som f*n! Även skönt med en springtur... Det ska jag nog göra imorrn om jag har tid efter jobbet 🙂
Ååh, fjällen låter gött som f*n! Även skönt med en springtur... Det ska jag nog göra imorrn om jag har tid efter jobbet 🙂
Quote from Funbeat user on 14 February 2010, 09:05Godmorgon. Fullspäckat schema idag med spontana i-sista-minuten-besök. Dags att dricka lite vätskeersättning så man överlever dagen. 😉
Godmorgon. Fullspäckat schema idag med spontana i-sista-minuten-besök. Dags att dricka lite vätskeersättning så man överlever dagen. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 February 2010, 09:06Skönt att låta kroppen bestämma väckningstid, inte någon mobiltelefon som ringer ilsket.
Skönt att låta kroppen bestämma väckningstid, inte någon mobiltelefon som ringer ilsket.