Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Go morron go morron, Sitter och laddar upp inför ett hårt innebandy pass trots att jag känner mig allmänt sliten.

Godmorgon! Idag bär det av till Valbo för lite shopping av den där evvla DVD-spelaren (la det på is under jobbveckan, det blev bara stressigt annars).
Sen till stallet en kort sväng för att kolla upp LitenSkitens sår och smörja in det igen och sen är det

jessie: behöver du tips på vilken spelare du skall ha? ;):D

Ursäkta att jag infliker med lite ot, men solen har precis börjat skina! (H:)

Oh jaa Lucas. Kan inte DU säga vad jag ska köpa så att jag kan få bevisa för mig själv att jag behöver en kille till nånting? *ber snällt och viftar med ögonfransarna*

Här snöar det... Igen...

God morgon förresten! Inne på andra timmen av tvättandet nu, borde äta frukost också och sen sätta mig och jobba.

Ehm... Lite musik så klart... Inte vald av mig, inte av vald av miss Dj, däremot vald av en polare. 🙂 http://t

god morgon! Nu har mamma o co åkt, (skönt, alltså det var trevligt att de var här men... ) nu skall det pluggas plaera lektion kanske börja på nya spinningpasset och ha pass i kväll? om det är ngn som vill träna på denna dag...

En strålande vinterdag med sooool och soooool och ännu mer sol.

Nästan synd att sitta i en bil i tio mil och sen gå omkring i ett köpcentrum då, men vad tusan, jag MÅSTE ha en inspelningsbar DVD, så då får det bli så. Orkar ju ändå inte springa eller ski

God morgon!
Nej, jag har inte sovit fram till nu. Skulle jag aaaaaaaaaldrig göra.
Jag har TSM-sprungit närmre 21 K och nu ska jag ägna resten av dagen åt OS. Åååå, vad jag älskar söndagar.

funderat på detta ett ta, men vad är tsm-springa?