Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 09:18Go morron go morron, sitter här med en härlig kopp kaffe och njuter av at det inte snöra. Kanske man kan få tvättat bilen idag.
Go morron go morron, sitter här med en härlig kopp kaffe och njuter av at det inte snöra. Kanske man kan få tvättat bilen idag.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 09:22Drömde att det snöade en massa här nere... men inte då, bara en himla massa sol.
På väg till gymet, Kettlebellutbildning idag och imorrn. :D:D:D:D
Drömde att det snöade en massa här nere... men inte då, bara en himla massa sol.
På väg till gymet, Kettlebellutbildning idag och imorrn. :D:D:D:D
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 09:34avis på dig anders: vill också köra sånt. Sitter och funderar på om det blir nån träning idag, och vad iså fall.
avis på dig anders: vill också köra sånt. Sitter och funderar på om det blir nån träning idag, och vad iså fall.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 11:19god morgon,
dags att byta tamper och den här gången tar jag med mig filterkoppen så jag får rätt storlek...Kenny,
kram (L)
du och Ronny verkar vara överens i dag
- Jag vaknade i morse och så var den dagen förstörd
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ronny_Er
god morgon,
dags att byta tamper och den här gången tar jag med mig filterkoppen så jag får rätt storlek...
Kenny,
kram (L)
du och Ronny verkar vara överens i dag
- Jag vaknade i morse och så var den dagen förstörd
http://sv.wikipedia.org/wiki/Ronny_Er
Quote from Fredric Lagerström on 13 February 2010, 12:57Jag har vaxat skidor och packat. Ska till fjällen imorgon. Min dotter har blivit ihop med sin kille igen så där har vi en möjlig kattmatare. Jag ser bara möjligheter 😉
Jag har vaxat skidor och packat. Ska till fjällen imorgon. Min dotter har blivit ihop med sin kille igen så där har vi en möjlig kattmatare. Jag ser bara möjligheter 😉
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 13:09Ha det skönt Aadu. Här har det tvättats och plockats i ordning lite. Det är för jäkla kul när man kan börja ge mini små uppdrag som att stoppa grejer i torktumlaren, ta hand om nycklar osv och se hur hon tar sig an det. Och hur hennes mjukisdjur hjälper t
Ha det skönt Aadu. Här har det tvättats och plockats i ordning lite. Det är för jäkla kul när man kan börja ge mini små uppdrag som att stoppa grejer i torktumlaren, ta hand om nycklar osv och se hur hon tar sig an det. Och hur hennes mjukisdjur hjälper t
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 16:58Tack för en påtalad torktumlare, påminner mig om att jag ska tvätta... Tur maskinen står i badrummet så jag slipper gå så långt. 🙂
Ja, kettlebell kan verkligen rekommenderas. Det är verkligen så bra som det står skrivet om det. Det tog inte många sving
Tack för en påtalad torktumlare, påminner mig om att jag ska tvätta... Tur maskinen står i badrummet så jag slipper gå så långt. 🙂
Ja, kettlebell kan verkligen rekommenderas. Det är verkligen så bra som det står skrivet om det. Det tog inte många sving
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 19:37Fredrik; hjälpsamheten går över, jag lovar.
Fredrik; hjälpsamheten går över, jag lovar.
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 19:38Mjukisdjuren gör stor nytta antar jag...?
Mjukisdjuren gör stor nytta antar jag...?
Quote from Funbeat user on 13 February 2010, 19:55Björn: no, kidding?
edit: mjukisdjuren får i alla fall rätt skarpa tillsägelser när de gör saker man inte får :-).
Björn: no, kidding?
edit: mjukisdjuren får i alla fall rätt skarpa tillsägelser när de gör saker man inte får :-).