Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Dagis, ja det var tider det. Imorgon är det en månad kvar tills mitt dagisbarn fyller 17. Var fan tog alla roliga småbarnsår vägen?!

Män. Tror jag.
Svårt att se eftersom cyklister rakar benen. (Nä, där ljög jag. De hade långbenta kläder)

Blääh, påsar stora som ryggsäckar under ögonen när jag vaknade i morse. Resultatet av en kombination av att gå och lägga sig för sent och sen inte sova särskilt bra i natt. Av någon anledning sover jag aldrig särskilt bra natten mot måndagen, skitjobbigt

Sov du med din nya älskling?

Ja, i alla fall väldigt nära 🙂 Den står lutad mot fotgaveln på sängen nämligen

Men får vi se en bild nurå!

Har fortfarande inte lyckats lokalisera min kabel till kameran, så just nu har jag klara problem att ladda över bilderna från kameran till datorn. Fick dock just en idé var jag kan ha slängt in den förra gången jag städade, så jag får kolla där när jag ko

Fredrik: De hade dessutom strålande sol hela dagen. Kul för den som föredrar det! Själv är jag mest tacksam för att jag INTE körde dubbla sträckan mot det jag åkte i lördags... *PUH!*

Ska ut och åka ikväll tänkte jag, blir nog kanske den sista långsatsningen innan Vasan om jag hinner ut till Ågesta i tid. Men det blir nog någon repa i helgen också.

Godmorgon förresten. Nu är det snabbdusch och iväg till jobbet.

God morgon. Vaknade 5.30. Kul när man är ledig och har planerat en slappardag.