Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2010, 09:00Dagis, ja det var tider det. Imorgon är det en månad kvar tills mitt dagisbarn fyller 17. Var fan tog alla roliga småbarnsår vägen?!
Dagis, ja det var tider det. Imorgon är det en månad kvar tills mitt dagisbarn fyller 17. Var fan tog alla roliga småbarnsår vägen?!
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 09:16Män. Tror jag.
Svårt att se eftersom cyklister rakar benen. (Nä, där ljög jag. De hade långbenta kläder)
Män. Tror jag.
Svårt att se eftersom cyklister rakar benen. (Nä, där ljög jag. De hade långbenta kläder)
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 09:48Blääh, påsar stora som ryggsäckar under ögonen när jag vaknade i morse. Resultatet av en kombination av att gå och lägga sig för sent och sen inte sova särskilt bra i natt. Av någon anledning sover jag aldrig särskilt bra natten mot måndagen, skitjobbigt
Blääh, påsar stora som ryggsäckar under ögonen när jag vaknade i morse. Resultatet av en kombination av att gå och lägga sig för sent och sen inte sova särskilt bra i natt. Av någon anledning sover jag aldrig särskilt bra natten mot måndagen, skitjobbigt
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2010, 09:49Sov du med din nya älskling?
Sov du med din nya älskling?
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 12:43Ja, i alla fall väldigt nära 🙂 Den står lutad mot fotgaveln på sängen nämligen
Ja, i alla fall väldigt nära 🙂 Den står lutad mot fotgaveln på sängen nämligen
Quote from Rasmus Olsson on 15 February 2010, 12:51Men får vi se en bild nurå!
Men får vi se en bild nurå!
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 14:19Har fortfarande inte lyckats lokalisera min kabel till kameran, så just nu har jag klara problem att ladda över bilderna från kameran till datorn. Fick dock just en idé var jag kan ha slängt in den förra gången jag städade, så jag får kolla där när jag ko
Har fortfarande inte lyckats lokalisera min kabel till kameran, så just nu har jag klara problem att ladda över bilderna från kameran till datorn. Fick dock just en idé var jag kan ha slängt in den förra gången jag städade, så jag får kolla där när jag ko
Quote from Funbeat user on 15 February 2010, 15:32Fredrik: De hade dessutom strålande sol hela dagen. Kul för den som föredrar det! Själv är jag mest tacksam för att jag INTE körde dubbla sträckan mot det jag åkte i lördags... *PUH!*
Fredrik: De hade dessutom strålande sol hela dagen. Kul för den som föredrar det! Själv är jag mest tacksam för att jag INTE körde dubbla sträckan mot det jag åkte i lördags... *PUH!*
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 07:35Ska ut och åka ikväll tänkte jag, blir nog kanske den sista långsatsningen innan Vasan om jag hinner ut till Ågesta i tid. Men det blir nog någon repa i helgen också.
Godmorgon förresten. Nu är det snabbdusch och iväg till jobbet.
Ska ut och åka ikväll tänkte jag, blir nog kanske den sista långsatsningen innan Vasan om jag hinner ut till Ågesta i tid. Men det blir nog någon repa i helgen också.
Godmorgon förresten. Nu är det snabbdusch och iväg till jobbet.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 07:39God morgon. Vaknade 5.30. Kul när man är ledig och har planerat en slappardag.
God morgon. Vaknade 5.30. Kul när man är ledig och har planerat en slappardag.