Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:48Nja. Jag vill inte distrahera dem. Då kanske det tar ännu längre tid innan de lämnar fasaderna i fred.
Nja. Jag vill inte distrahera dem. Då kanske det tar ännu längre tid innan de lämnar fasaderna i fred.
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 09:49Och du kan få ännu fler frukostmöten.
Och du kan få ännu fler frukostmöten.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:51Anna, vad säger dom andra klättrarna?
Anna, vad säger dom andra klättrarna?
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 09:52Vi får hoppas Anna tänker på att skydda sig.
Vi får hoppas Anna tänker på att skydda sig.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:53Säkert sex med en klättervägg?
Säkert sex med en klättervägg?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:55Eva: säger vaddå? om min relation med väggen? de delar gärna med sig 😉
(jag pratar ju inte italienska, så jag kan inte uttala mig sååå mycket om det faktiskt 😛 )
Edit: Sofie: det var kltterläraren som sa till mig att jag skulle ha det.......
Vi är et
Eva: säger vaddå? om min relation med väggen? de delar gärna med sig 😉
(jag pratar ju inte italienska, så jag kan inte uttala mig sååå mycket om det faktiskt 😛 )
Edit: Sofie: det var kltterläraren som sa till mig att jag skulle ha det.......
Vi är et
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 09:58Vilken syn ni två ihop, halta å lytta.
Vilken syn ni två ihop, halta å lytta.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:59Japp, men jävligt snygga! 😉
Japp, men jävligt snygga! 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 10:06Det förklarar saken Anna. Skulle jag attackera våran klättervägg så skulle nog folk börja undra.
Det förklarar saken Anna. Skulle jag attackera våran klättervägg så skulle nog folk börja undra.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 10:09Haha, tja... jag kommer iaf köra samma övningar back in Geneva... de får gärna undra... 😉
Haha, tja... jag kommer iaf köra samma övningar back in Geneva... de får gärna undra... 😉