Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 07:42God morgon god morgon. Sitter på jobbet och läser på inför en kommande kurs i tribologi.
God morgon god morgon. Sitter på jobbet och läser på inför en kommande kurs i tribologi.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 07:47Va bra, då kanske du har tips om hur man undviker vurpor ute i skogen?
Va bra, då kanske du har tips om hur man undviker vurpor ute i skogen?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 08:20godmorgon alla super singlar
Jag kom på att jag har nog mycket att göra idag för i morgon åker jag till ÅRE:D
godmorgon alla super singlar
Jag kom på att jag har nog mycket att göra idag för i morgon åker jag till ÅRE:D
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 08:51God morgon!
Börjar tröttna på att äta frukost ihop med byggarbetare (ja, de springer runt utanför mitt fönster och river balkonger alltså). Jag börjar definitivt tröttna på att vakna med dem (till bullret de åstadkommer utanför mitt sovrum alltså). Antar
God morgon!
Börjar tröttna på att äta frukost ihop med byggarbetare (ja, de springer runt utanför mitt fönster och river balkonger alltså). Jag börjar definitivt tröttna på att vakna med dem (till bullret de åstadkommer utanför mitt sovrum alltså). Antar
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:09Johanna: Eller så letar du upp en snygging som jobbar där, Så kanske det kan bli trevligare att vakna med dom och tom äta frukost ihop. Man kan bli hungrig efter en lång natt 😉
Johanna: Eller så letar du upp en snygging som jobbar där, Så kanske det kan bli trevligare att vakna med dom och tom äta frukost ihop. Man kan bli hungrig efter en lång natt 😉
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:15God morgon! Ont i hela kroppen (förutom gluteus maximus faktiskt), och då klättrade jag typ 1 min igår! Men kul var det, ikväll kör vi igen!
Och tja, jag var halvt kändis där, kom in halvvilsen och fick höra: "Ah, la sorella di M?" Alla var så trevliga s
God morgon! Ont i hela kroppen (förutom gluteus maximus faktiskt), och då klättrade jag typ 1 min igår! Men kul var det, ikväll kör vi igen!
Och tja, jag var halvt kändis där, kom in halvvilsen och fick höra: "Ah, la sorella di M?" Alla var så trevliga s
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:30Haha, Lucas, arbetsledaren har faktiskt redan sagt att jag kan ringa honom när jag vill om jag har frågor. Fast det enda jag undrar är varför de är så jäkla morgonpigga.
Haha, Lucas, arbetsledaren har faktiskt redan sagt att jag kan ringa honom när jag vill om jag har frågor. Fast det enda jag undrar är varför de är så jäkla morgonpigga.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:42God mooorgon!
Har jobbat i fem timmar nu, så nu tar jag min 30-minutersrast. Ska bli skönt att sluta 13.00! Då ska jag iväg och titta på tapeter 😀 wehe!Anna: Alltså. Nu blev jag lite stum. Sexuell relation med en klättervägg? Jag som trodde _jag_ var s
God mooorgon!
Har jobbat i fem timmar nu, så nu tar jag min 30-minutersrast. Ska bli skönt att sluta 13.00! Då ska jag iväg och titta på tapeter 😀 wehe!
Anna: Alltså. Nu blev jag lite stum. Sexuell relation med en klättervägg? Jag som trodde _jag_ var s
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 09:45Tjejer, vad har ni för sexvanor egentligen, tapeter, klätterväggar och byggubbar?!
Tjejer, vad har ni för sexvanor egentligen, tapeter, klätterväggar och byggubbar?!
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 09:46Börjar med fundera på det bruse, fast byggubben kan jag iof förstå.
Johanna: Där ser du, bara att ta tag i det då. 🙂
Börjar med fundera på det bruse, fast byggubben kan jag iof förstå.
Johanna: Där ser du, bara att ta tag i det då. 🙂