Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jag hoppade över TSM (Team Stockholm Marathon, träningsgrupper inför maran) idag och sprang själv, springer med TSM varannan vecka. Det blev bara 17½km, men med tanke på hur moddigt det var kämpade jag nog tillräckligt ändå.

http://www.teamstockholmmarathon.se

17,5 är väl tillräckligt långt.
Moddigt var det men jag hade inte varit där de två senaste söndagarna så jag kände mig nästan tvungen 🙂

Godmorgon! Verkar inte vara många som är uppe än? Vaknade med svullna ögon och är riktigt trött fortfarande. Hoppas kaffet gör effekt snart. *gäsp*

Morrn! Svettats som en gris inatt, har feber. Låg å frös som en isbjörnsunge igår.

Men två av mina kollegor är kurs, så vem tar hand om åra 1400 skrivare nu? Jobbar hemifrån.

godmorogn låter inget vidare bruse. Hoppas kaffet hjälper Kenny. Jag funderar på vad som är prio ett på listen egentligen...

güten morgen,

hann med lite styrketräning på morgonen och har hittat ända fram till skrivbordet nu. Vad var det Jan Eliasson sa i intervjun i SvD, man ska gå med studs i stegen till jobbet annars är det dags att byta jobb ... hmmmm... (H)

God morgon!
Har lyckats trassla mig till jobbet trots fyra cyklister som inte var rädda om livet... (Ja, jag gillar också att cykla men jag har vett att inte vingla rakt ut framför bilister)
Kollega sjuk. Jag uttråkad.

Johanna, vad var det för kön på dessa kamikazer?

God morgon, dagislämning avklarad och på väg till jobbet. Lite avis på de vänner som körde Engelbrektsloppet igår men glad för att det gick bra för dem.