Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 07:02Morgon, om den är god vet jag inte... Pyser iväg och gör nytta nu, lek snällt med varandra idag. 😉
Morgon, om den är god vet jag inte... Pyser iväg och gör nytta nu, lek snällt med varandra idag. 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 07:17Morrn morrn!
Blir en lång dag på jobbet idag 8.15-19.45... Men det gör inget, får ju kvällsmat där. Det enda som är lite sådär är att jag håller på att bli förkyld tror jag. Jag har _för_ bra immunförsvar för det bryter liksom inte ut (#) vill vara frisk,
Morrn morrn!
Blir en lång dag på jobbet idag 8.15-19.45... Men det gör inget, får ju kvällsmat där. Det enda som är lite sådär är att jag håller på att bli förkyld tror jag. Jag har _för_ bra immunförsvar för det bryter liksom inte ut (#) vill vara frisk,
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 07:50Morrn, lite på Magnus våglängd idag tror jag. Vet inte riktigt varför jag känner mig som den fyrkantiga klossen i det runda hålet sedan igår eftermiddag.
Oh well, another day. Det är fart på jobbet nu i alla fall, det är kul.
Morrn, lite på Magnus våglängd idag tror jag. Vet inte riktigt varför jag känner mig som den fyrkantiga klossen i det runda hålet sedan igår eftermiddag.
Oh well, another day. Det är fart på jobbet nu i alla fall, det är kul.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 09:12Morron!
Jag smet innan byggarbetarna började härja utanför fönstret (stackarna, nu tror de väl att jag inte sovit hemma (H) ) och stannade till på gymmet på väg till jobbet. Kändes som ett bättre alternativ än att ramla in på kontoret i tid.
Morron!
Jag smet innan byggarbetarna började härja utanför fönstret (stackarna, nu tror de väl att jag inte sovit hemma (H) ) och stannade till på gymmet på väg till jobbet. Kändes som ett bättre alternativ än att ramla in på kontoret i tid.
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 09:19godmorgon ja det är det för idag skall jag till Åre:-) wiiiie
har haft morgonspinningen och nu är jag liksom redo att åka bara 8h kvar...
(L) till er alla, speciellt er med hfyrkantiga-hålet o klossen 😉
godmorgon ja det är det för idag skall jag till Åre:-) wiiiie
har haft morgonspinningen och nu är jag liksom redo att åka bara 8h kvar...
(L) till er alla, speciellt er med hfyrkantiga-hålet o klossen 😉
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 09:22Kör hårt Emelie och undvik att vurpa 😉 Det brukar kunna göra ont och kan uppenbarligen gå illa (H)
Kör hårt Emelie och undvik att vurpa 😉 Det brukar kunna göra ont och kan uppenbarligen gå illa (H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 09:24oo jag skall inte vurpa eller jo men inte så jag får ont, det är min plan (H)
oo jag skall inte vurpa eller jo men inte så jag får ont, det är min plan (H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 10:14Johanna: dom kanske misstänker arbetsledaren nu då;)
Emelie: Ha det så skoj. Hur länge e du borta?
Johanna: dom kanske misstänker arbetsledaren nu då;)
Emelie: Ha det så skoj. Hur länge e du borta?
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 10:18Lucas jag kommer tillbaka till Halmstad 06.23 på måndag (H)
Lucas jag kommer tillbaka till Halmstad 06.23 på måndag (H)
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 10:20Och skall dra direkt till plugget då hoppas jag 🙂 Jag kommer hem firån min resa på söndagen, men jag kommer att vara ett vrak tills på onsdagen antagligen (H)
Och skall dra direkt till plugget då hoppas jag 🙂 Jag kommer hem firån min resa på söndagen, men jag kommer att vara ett vrak tills på onsdagen antagligen (H)