Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 14:04ska jag apsolut göra :-)måste planera lektioner och plugga till tenta...
är sthlm så hårt?
ska jag apsolut göra :-)måste planera lektioner och plugga till tenta...
är sthlm så hårt?
Quote from Funbeat user on 17 February 2010, 15:17Japp, stockholm kan bli ruggigt hårt denna gång. 😀
Japp, stockholm kan bli ruggigt hårt denna gång. 😀
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 07:26Godmorgon!
Klätt på mig: done
Packat träningsväskan: done
Frukost: In progress
Godmorgon!
Klätt på mig: done
Packat träningsväskan: done
Frukost: In progress
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 07:36...
Laddar med lite glad morgonmusik: http://open.spotify.com/track/1pWwCGTRaZ4V0KEEi9zMst
...
Laddar med lite glad morgonmusik: http://open.spotify.com/track/1pWwCGTRaZ4V0KEEi9zMst
Quote from Rasmus Olsson on 18 February 2010, 07:43Morrn! Inte bättre idag än igår och jag väntar fortfarande på min sjuksköterska.
Morrn! Inte bättre idag än igår och jag väntar fortfarande på min sjuksköterska.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 07:45God morgon god morgon.
Idag har vi alla förutsättningar för en bra dag 🙂
God morgon god morgon.
Idag har vi alla förutsättningar för en bra dag 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 08:57God morgon, har återbördat mini efter hempermissionen. Nu på väg till jobbet.
God morgon, har återbördat mini efter hempermissionen. Nu på väg till jobbet.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 10:06Sådär, har varit nere på gymmet och duschat... känns som en rätt bra start ändå. Har tyvärr inte blivit att jag duschat fullt lika ofta sedan jag inte har ett badrum. :/
Sådär, har varit nere på gymmet och duschat... känns som en rätt bra start ändå. Har tyvärr inte blivit att jag duschat fullt lika ofta sedan jag inte har ett badrum. :/
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 11:25Andreas,
man klarar sig långt på stålull och en bra deo 😀tänk vad bra det kommer att bli när du är läkt och har badrum (t+)
Andreas,
man klarar sig långt på stålull och en bra deo 😀
tänk vad bra det kommer att bli när du är läkt och har badrum (t+)
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 12:10God middag på er! Jag har för andra gången lyckats hålla en föreläsning hela tiden ut! (H:)
God middag på er! Jag har för andra gången lyckats hålla en föreläsning hela tiden ut! (H:)