Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Bra jobbat, Mats! 🙂

Tack hjärtat! 🙂

God morgon! Eller god natt? Orolig sömn, varit vaken ett tag.

God morgon! En annan är ju redan på jobbet så här dags efter att ha skottat fram bilen under ännu mer snö. (wiiiieee?)
Ibland är det bra att det inte är FÖR stora framgångar för svenskar. Då kan man tex gå och lägga sig när Ferry missar i massor vid sista

God morgon. Jepp, ni läste rätt. Struntar fullkomligt i att det damp ner ännu mera vitt fluff igår. Skall cykla ner och jobba lite innan det förhoppningsvis blir en massa klättring. Ha det så kul i snön! (H)

Vitt fluff är väl trevligt, detta börjar närma sig den vintrigaste vinter jag kan minnas... förövrigt så snöar det fortfarande ganska rikligt här.

Sitta och glo en stund är planen sedan KANSKE ta tag i dagen.

Morgon! Snö... *suckar tyngst* Igår när jag gick till jobbet kändes det näääästan som att våren var på väg, det var milt, skönt, staden luktade liiiite annorlunda. Sen kom den. Snödumpningen från h-vetet. Nå ja... Man kan ju inte göra något åt det så, det

gomorron, Precis hemkommen ifrån innebandy, hemma och packar väskan inför helgen. Börjar vänja mig vid att alla gillar snö!

God morgon.
Just glidit in på jobbet. I dag är jag ruskigt glad att jag kör dubbat. Men det fina med det här vädret är att man kan skylla på det och åka hem tidigt.
Härliga fredag!

underbar fredag skulle jag vilja få det till faktiskt.