Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 12:48Bra jobbat, Mats! 🙂
Bra jobbat, Mats! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 13:31Tack hjärtat! 🙂
Tack hjärtat! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 February 2010, 05:56God morgon! Eller god natt? Orolig sömn, varit vaken ett tag.
God morgon! Eller god natt? Orolig sömn, varit vaken ett tag.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 06:34God morgon! En annan är ju redan på jobbet så här dags efter att ha skottat fram bilen under ännu mer snö. (wiiiieee?)
Ibland är det bra att det inte är FÖR stora framgångar för svenskar. Då kan man tex gå och lägga sig när Ferry missar i massor vid sista
God morgon! En annan är ju redan på jobbet så här dags efter att ha skottat fram bilen under ännu mer snö. (wiiiieee?)
Ibland är det bra att det inte är FÖR stora framgångar för svenskar. Då kan man tex gå och lägga sig när Ferry missar i massor vid sista
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 08:30God morgon. Jepp, ni läste rätt. Struntar fullkomligt i att det damp ner ännu mera vitt fluff igår. Skall cykla ner och jobba lite innan det förhoppningsvis blir en massa klättring. Ha det så kul i snön! (H)
God morgon. Jepp, ni läste rätt. Struntar fullkomligt i att det damp ner ännu mera vitt fluff igår. Skall cykla ner och jobba lite innan det förhoppningsvis blir en massa klättring. Ha det så kul i snön! (H)
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 08:42Vitt fluff är väl trevligt, detta börjar närma sig den vintrigaste vinter jag kan minnas... förövrigt så snöar det fortfarande ganska rikligt här.
Sitta och glo en stund är planen sedan KANSKE ta tag i dagen.
Vitt fluff är väl trevligt, detta börjar närma sig den vintrigaste vinter jag kan minnas... förövrigt så snöar det fortfarande ganska rikligt här.
Sitta och glo en stund är planen sedan KANSKE ta tag i dagen.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 08:53Morgon! Snö... *suckar tyngst* Igår när jag gick till jobbet kändes det näääästan som att våren var på väg, det var milt, skönt, staden luktade liiiite annorlunda. Sen kom den. Snödumpningen från h-vetet. Nå ja... Man kan ju inte göra något åt det så, det
Morgon! Snö... *suckar tyngst* Igår när jag gick till jobbet kändes det näääästan som att våren var på väg, det var milt, skönt, staden luktade liiiite annorlunda. Sen kom den. Snödumpningen från h-vetet. Nå ja... Man kan ju inte göra något åt det så, det
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 08:56gomorron, Precis hemkommen ifrån innebandy, hemma och packar väskan inför helgen. Börjar vänja mig vid att alla gillar snö!
gomorron, Precis hemkommen ifrån innebandy, hemma och packar väskan inför helgen. Börjar vänja mig vid att alla gillar snö!
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 09:01God morgon.
Just glidit in på jobbet. I dag är jag ruskigt glad att jag kör dubbat. Men det fina med det här vädret är att man kan skylla på det och åka hem tidigt.
Härliga fredag!
God morgon.
Just glidit in på jobbet. I dag är jag ruskigt glad att jag kör dubbat. Men det fina med det här vädret är att man kan skylla på det och åka hem tidigt.
Härliga fredag!
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 09:02underbar fredag skulle jag vilja få det till faktiskt.
underbar fredag skulle jag vilja få det till faktiskt.