Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 01:00puap, pap, pap *flaxar med armbågarna* 😀
puap, pap, pap *flaxar med armbågarna* 😀
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 08:04God morgon.. Känner mig otroligt sugen på en promenad i dagens snö yra!!
Men är sjuk =(
Kanske en kortis ändå vore bra för att tillfriskna =)
God morgon.. Känner mig otroligt sugen på en promenad i dagens snö yra!!
Men är sjuk =(
Kanske en kortis ändå vore bra för att tillfriskna =)
Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2010, 08:25Känner också för en promenad, varit hemma hela veckan i väntan på att jag är frisk nog för att cukla. Så en snöfallspromenad vore inte dumt.
Känner också för en promenad, varit hemma hela veckan i väntan på att jag är frisk nog för att cukla. Så en snöfallspromenad vore inte dumt.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 08:34Godmorgon, undrar lite hur spåren i Ågesta ser ut efter allt snöande.
Godmorgon, undrar lite hur spåren i Ågesta ser ut efter allt snöande.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 08:39God Morgon! Sitter med kaffet och ska så småningom iväg till gymet. Snöar gör det, men stormen verkat inte ha kommit hit.
God Morgon! Sitter med kaffet och ska så småningom iväg till gymet. Snöar gör det, men stormen verkat inte ha kommit hit.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 08:44Godmorgon.
Efter 2 veckors träningsuppehåll är det snart dags att träna igen.Så gött!
Godmorgon.
Efter 2 veckors träningsuppehåll är det snart dags att träna igen.
Så gött!
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 08:52Jag är inte avundsjuk på att ni får träna, jag är INTE avundsjuk på att ni får träna,,,,,,, 😉
Nåväl, ha det grymt nice på passen iallafall (H:)
Så försöker jag mig på en försiktig promenad i detta underbar vinterlandskap.
Jag är inte avundsjuk på att ni får träna, jag är INTE avundsjuk på att ni får träna,,,,,,, 😉
Nåväl, ha det grymt nice på passen iallafall (H:)
Så försöker jag mig på en försiktig promenad i detta underbar vinterlandskap.
Quote from Rasmus Olsson on 20 February 2010, 08:53Här är klubben för oss som inte alls är avundsjuka och får tapetsera om för att vi inte får komma ut.
Här är klubben för oss som inte alls är avundsjuka och får tapetsera om för att vi inte får komma ut.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 09:30god morgon
väder rapport, det är ca 24minusgrader och blåser 24m/s så jag hoppas min bror gjorde den varmachokladen stark med rom 🙂
god morgon
väder rapport, det är ca 24minusgrader och blåser 24m/s så jag hoppas min bror gjorde den varmachokladen stark med rom 🙂
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 09:43Good morning!
Har ätit frulle och ska ner och tvätta nu 😀 (den glada gubben betyder inte att det är kul att tvätta utan att det är kul att äntligen få lite rena kläder) 😉
Sen blir det heldag med Matilda!Emelie: Oj, låter lite halvsvalt sådär... (H)
Good morning!
Har ätit frulle och ska ner och tvätta nu 😀 (den glada gubben betyder inte att det är kul att tvätta utan att det är kul att äntligen få lite rena kläder) 😉
Sen blir det heldag med Matilda!
Emelie: Oj, låter lite halvsvalt sådär... (H)