Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 13:29God morgon!
Promenaden till och från gymmet var värre än själva passet. Isbitsvarning och köldskador av snö, kyla och vind. Nu stannar jag inne resten av dagen.
God morgon!
Promenaden till och från gymmet var värre än själva passet. Isbitsvarning och köldskador av snö, kyla och vind. Nu stannar jag inne resten av dagen.
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 14:13God morgon!
Så där 13 timmar sömn senare då 🙂
Vaknar och tittar ut genom fönstret och ser drivis i Täby. Tur man är dalmas och van vid snö.
Nu ska det spacklas och målas sen blir det en sväng till gymmet och trotsa förkylningen..
Vad ska ni göra idag
God morgon!
Så där 13 timmar sömn senare då 🙂
Vaknar och tittar ut genom fönstret och ser drivis i Täby. Tur man är dalmas och van vid snö.
Nu ska det spacklas och målas sen blir det en sväng till gymmet och trotsa förkylningen..
Vad ska ni göra idag
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 15:06Kallt, blåsigt, skotta fram bilen, massa snö, förtvivlat dåliga bilister på vägarna, men trots det blev det 8 varv för mig runt Råstasjön. 😀
Nöjd med min insats även om det gick trögt. Jag tvekade, och tvekade och så tvekade jag lite till om det verklig
Kallt, blåsigt, skotta fram bilen, massa snö, förtvivlat dåliga bilister på vägarna, men trots det blev det 8 varv för mig runt Råstasjön. 😀
Nöjd med min insats även om det gick trögt. Jag tvekade, och tvekade och så tvekade jag lite till om det verklig
Quote from Rasmus Olsson on 21 February 2010, 07:50Godmorgon! Dagen verkar lugn, solen tittar fram där borta...
Godmorgon! Dagen verkar lugn, solen tittar fram där borta...
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 07:58God morgon. Kan rapportera att vi har 15 minus i Birkastan och bedövande vackert snölandskap.
God morgon. Kan rapportera att vi har 15 minus i Birkastan och bedövande vackert snölandskap.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 08:08God Morgon! Idag är det 22 km på södra Djurgården med TSM som gäller. Lite kallt i -15 grader...
God Morgon! Idag är det 22 km på södra Djurgården med TSM som gäller. Lite kallt i -15 grader...
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 08:12Godmorgon. Härligt Helena (t+). Själv ska jag ut i skogen, får se hur långt det blir. Här är det ca -12, det ska funka.
Godmorgon. Härligt Helena (t+). Själv ska jag ut i skogen, får se hur långt det blir. Här är det ca -12, det ska funka.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 08:13Godmorgon, nytt pass ute i Ågesta idag. De spårar iaf, men det lär väl bli lite sisådär ändå med så mycket, så kall nysnö.
Godmorgon, nytt pass ute i Ågesta idag. De spårar iaf, men det lär väl bli lite sisådär ändå med så mycket, så kall nysnö.
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 09:09God morgon!
Vilken fantastiskt vacker morgon det är! Solen skiner och kristallen jag har i fönstret bildar vackra prismor i hela sovrummet... Snön ligger som ett ludd mot fönstret och himlen är hög och blå. Härligt!
Ska nog ta en promenad senare, det sk
God morgon!
Vilken fantastiskt vacker morgon det är! Solen skiner och kristallen jag har i fönstret bildar vackra prismor i hela sovrummet... Snön ligger som ett ludd mot fönstret och himlen är hög och blå. Härligt!
Ska nog ta en promenad senare, det sk
Quote from Funbeat user on 21 February 2010, 11:24go morron go morron, Dags at checka ut ifrån hotellet och sätta sig i en bil och bränna hem, Det kommer nog att ta sin lilla tid 🙁
go morron go morron, Dags at checka ut ifrån hotellet och sätta sig i en bil och bränna hem, Det kommer nog att ta sin lilla tid 🙁