Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 09:16Godmorgon, försenad och missar scrummötet, inte bra. Ska försöka se om någon kan tänka sig en fredagsöl eller tre, inte helt enkelt eftersom så gott som hela min bekantskapskrets lever i tvåsamhet med barn.
Godmorgon, försenad och missar scrummötet, inte bra. Ska försöka se om någon kan tänka sig en fredagsöl eller tre, inte helt enkelt eftersom så gott som hela min bekantskapskrets lever i tvåsamhet med barn.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 09:17olearys på storgatan östermalm, där kommer det att finnas en ölsugen kille vid 21 för att kolla hockeyn 🙂
olearys på storgatan östermalm, där kommer det att finnas en ölsugen kille vid 21 för att kolla hockeyn 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 09:22Det kan vara en plan Lucas :-).
Det kan vara en plan Lucas :-).
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 09:34du hör oss nog fredrik. Tre göteborgare på vift 🙂
du hör oss nog fredrik. Tre göteborgare på vift 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 17:38Vi skulle kunna ha en spontan FB-träff!?
Vi skulle kunna ha en spontan FB-träff!?
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 19:46incheckad på hotellet, sveper en öl innan vi går till olearys för att kolla hockeyn.
incheckad på hotellet, sveper en öl innan vi går till olearys för att kolla hockeyn.
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:17Helena, det är bara att komma:-)
Helena, det är bara att komma:-)
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 20:19Kommer inga fler FB:are törs jag inte, tre Götebrgare verkar lite läskigt...
Kommer inga fler FB:are törs jag inte, tre Götebrgare verkar lite läskigt...
Quote from Funbeat user on 19 February 2010, 23:57Ledsen Lucas, men jag blev uppbokad av lite mer kvinnligt sällskap. Tror jag i alla fall, jag känner ju inte dig så väl :-).
Ledsen Lucas, men jag blev uppbokad av lite mer kvinnligt sällskap. Tror jag i alla fall, jag känner ju inte dig så väl :-).
Quote from Funbeat user on 20 February 2010, 00:56Ja fredrik, kvinnlig e jag inte iaf. Helena, du e väl inte feg?
Ja fredrik, kvinnlig e jag inte iaf. Helena, du e väl inte feg?