Quote from Funbeat user on 7 February 2010, 10:06Så var det morgon, igen.
Så var det morgon, igen.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 07:58Morgon... Lång dag idag... Kaffe kanske? (#)
Lite morgonmusik från fröken skivryttarrinna: http://tinyurl.com/y9yygnm
Morgon... Lång dag idag... Kaffe kanske? (#)
Lite morgonmusik från fröken skivryttarrinna: http://tinyurl.com/y9yygnm
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 08:02God morgon!
Kaffe.snart
På besök i verkligheten idag... Hoppas ni alla får en kanondag!
God morgon!
Kaffe.snart
På besök i verkligheten idag... Hoppas ni alla får en kanondag!
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 08:16*gäsp* Godmorgon! Drömde en jättekonstig dröm, där mina systrar var med och en manlig dietist (?). Det hände en massa grejer (kurragömma lekar med barnen bland annat (?)), men till slut satt vi alla i soffan, jag och min äldsta syster och frågade honom sa
*gäsp* Godmorgon! Drömde en jättekonstig dröm, där mina systrar var med och en manlig dietist (?). Det hände en massa grejer (kurragömma lekar med barnen bland annat (?)), men till slut satt vi alla i soffan, jag och min äldsta syster och frågade honom sa
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 09:09Heh... nio är väl sovmorgon i sådana sammanhang, men de kanske har varit där ett tag.
Godmorgon förresten. Lite trött i kroppen i dag, men ganska nöjd med tillvaron.
Heh... nio är väl sovmorgon i sådana sammanhang, men de kanske har varit där ett tag.
Godmorgon förresten. Lite trött i kroppen i dag, men ganska nöjd med tillvaron.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 09:21Joda, dom har allt varit igång ett tag... tack och lov så fick jag tillfälle att vakna lite innan dom skall bila upp golvet. Är väl inte så vanligt att folk är hemma när dom gör sånt kanske. Tack och lov har jag egna skyddskåpor.
Joda, dom har allt varit igång ett tag... tack och lov så fick jag tillfälle att vakna lite innan dom skall bila upp golvet. Är väl inte så vanligt att folk är hemma när dom gör sånt kanske. Tack och lov har jag egna skyddskåpor.
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 10:41God morogn! Jag tcket jag var välförtjänt av en plugg fri dag så tog sov morogn också, till kl 8, men det var skönt. Nu skall jag träffa en kompis, sen shoppa med en annan kompis och i kväll blir det combat( med min underbar träningsvärk...)
underbar drö
God morogn! Jag tcket jag var välförtjänt av en plugg fri dag så tog sov morogn också, till kl 8, men det var skönt. Nu skall jag träffa en kompis, sen shoppa med en annan kompis och i kväll blir det combat( med min underbar träningsvärk...)
underbar drö
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 10:46Emelie: Nu har jag ont i en muskel som brukar "hänga upp sig" i ryggen (förlängning av nacken), bara för att jag har varit dålig på att stretcha... Eller det var inte det du menade kanske? 😉
Emelie: Nu har jag ont i en muskel som brukar "hänga upp sig" i ryggen (förlängning av nacken), bara för att jag har varit dålig på att stretcha... Eller det var inte det du menade kanske? 😉
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 11:05Okej, det kanske inte är morgon fortfarande, men jag ville inte dra igång datorn innan jag hade ätit frukost, rastat hunden och åkt längdskidor i en timme. 🙂
Nu är det sista "första dagen på ett nytt jobb"-ångest här... (#)
Okej, det kanske inte är morgon fortfarande, men jag ville inte dra igång datorn innan jag hade ätit frukost, rastat hunden och åkt längdskidor i en timme. 🙂
Nu är det sista "första dagen på ett nytt jobb"-ångest här... (#)
Quote from Funbeat user on 8 February 2010, 11:07Jo precis det jag menade :O
Jo precis det jag menade :O