Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Emelie: Oroa dig inte. Jag brukar vila när jag känner att jag behöver det. Jag är en stor flicka faktiskt. 😉

Verkar gå bra med planen att hålla sig borta härifrån idag? FB är en drog... går inte att säga Nej. 🙂

Nån som ska göra nått skoj idag?

Anders: Onsdagar =innebandy aka skitskoj 🙂

Klättrar... 😀

Lucas - Jepp, det är riktigt skoj, även om jag gärna hade haft lite mer boll/klubbsinne. Men det duger för spel med kollegorna. Som det tyvärr inte blivit så mycket av. Kom änna av mig när jag bröt benet för ett drygt år sen.

Magnus - Den var ju oväntad.

Anna, franskakurs går nog in som promenad. En del räknar det som träning andra inte... 😉

Som en promenad i snömodd, det kan ju vara ganska enkelt att snubbla på en del stavelser... (#)

Letade i listan: fanns inte med har pa fb. Sa da ar det nog inte traning! 😉

Promenad ar motion. och vissa promenader raknar jag faktiskt in, nar de utfors just i motionssyfte iaf 😉

Anders: *asg*

Jag överväger att sura lite över att en kompis (som är på väg att flytta hitåt efter att ha bott och pluggat FÖR länge i Uppsala) hörde av sig just idag och undrade om jag inte ville klättra lite i Borlänge med honom... första feberfria dagen efter en vec

Jessie: Så klart att du vill! 😀 (Sen om det är en bra idé är en annan sak... ;))