Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:40Emelie: Oroa dig inte. Jag brukar vila när jag känner att jag behöver det. Jag är en stor flicka faktiskt. 😉
Emelie: Oroa dig inte. Jag brukar vila när jag känner att jag behöver det. Jag är en stor flicka faktiskt. 😉
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:52Verkar gå bra med planen att hålla sig borta härifrån idag? FB är en drog... går inte att säga Nej. 🙂
Nån som ska göra nått skoj idag?
Verkar gå bra med planen att hålla sig borta härifrån idag? FB är en drog... går inte att säga Nej. 🙂
Nån som ska göra nått skoj idag?
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:54Anders: Onsdagar =innebandy aka skitskoj 🙂
Anders: Onsdagar =innebandy aka skitskoj 🙂
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 11:55Klättrar... 😀
Klättrar... 😀
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 12:01Lucas - Jepp, det är riktigt skoj, även om jag gärna hade haft lite mer boll/klubbsinne. Men det duger för spel med kollegorna. Som det tyvärr inte blivit så mycket av. Kom änna av mig när jag bröt benet för ett drygt år sen.
Magnus - Den var ju oväntad.
Lucas - Jepp, det är riktigt skoj, även om jag gärna hade haft lite mer boll/klubbsinne. Men det duger för spel med kollegorna. Som det tyvärr inte blivit så mycket av. Kom änna av mig när jag bröt benet för ett drygt år sen.
Magnus - Den var ju oväntad.
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 12:06Anna, franskakurs går nog in som promenad. En del räknar det som träning andra inte... 😉
Anna, franskakurs går nog in som promenad. En del räknar det som träning andra inte... 😉
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 12:10Som en promenad i snömodd, det kan ju vara ganska enkelt att snubbla på en del stavelser... (#)
Som en promenad i snömodd, det kan ju vara ganska enkelt att snubbla på en del stavelser... (#)
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 12:11Letade i listan: fanns inte med har pa fb. Sa da ar det nog inte traning! 😉
Promenad ar motion. och vissa promenader raknar jag faktiskt in, nar de utfors just i motionssyfte iaf 😉
Anders: *asg*
Letade i listan: fanns inte med har pa fb. Sa da ar det nog inte traning! 😉
Promenad ar motion. och vissa promenader raknar jag faktiskt in, nar de utfors just i motionssyfte iaf 😉
Anders: *asg*
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 12:42Jag överväger att sura lite över att en kompis (som är på väg att flytta hitåt efter att ha bott och pluggat FÖR länge i Uppsala) hörde av sig just idag och undrade om jag inte ville klättra lite i Borlänge med honom... första feberfria dagen efter en vec
Jag överväger att sura lite över att en kompis (som är på väg att flytta hitåt efter att ha bott och pluggat FÖR länge i Uppsala) hörde av sig just idag och undrade om jag inte ville klättra lite i Borlänge med honom... första feberfria dagen efter en vec
Quote from Funbeat user on 3 February 2010, 12:44Jessie: Så klart att du vill! 😀 (Sen om det är en bra idé är en annan sak... ;))
Jessie: Så klart att du vill! 😀 (Sen om det är en bra idé är en annan sak... ;))