Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Du hinner ju inte ha ett förhållande. Du hinner ju knappt att vara singel. (#)
Jag beundrar SÅ tidningsutdelare, som orkar upp i ottan för att ge mig min tidning. (t+)

Jessi allt går bara man vill, Men du lycka till 🙂

Ehm.. och just som jag hade vant mig vid tanken så ringer de och byter:
1) uppgift
2) skiftgång (tvåskift istället innebär inga nätter och inga helger)
..och nu vet jag inte om jag ens VILL ha jobbet längre? 🙁

Jag ÄLSKAR att jobba natt (22-06) och HATA

Så ta inte jobbet? Motivera det med att du såg möjligheten att planera dina studier på ett effektivare sätt med det upplägg som de erbjöd från början. 🙂

Ta inte jobbet då! Är det verkligen värt att sumpa studierna (okej, det kanske går att jobba heltid och plugga heltid, men det verkar bra svårt, särskilt om man har djur att sköta också) och det braiga extrajobbet för att jobba i två månader med något som

+1&2 på mats och Allie. Dissa jobbet!

Satsa på plugg och träning.

Det är jäkligt knepigt att kombinera jobb och studier råkar jag veta av erfarenhet efter att ha till slut tagit examen efter 13år på KTH. I realiteten hände det väl i stort sett ingenting under de år jag jobbade, utan jag tog tjänstledigt, först ett år på

Jag börjar nu känna det som om mitt liv vore Robinson - vart man än vänder sig tycks det finnas en twist? För tidigare idag ringde så chefen på det nya jobbet upp mig och då visar det sig att jag visserligen bara får kontrakt på två månader (för att ALLA

Håller helt och hållet med Fredrik. Jag jobbade också mycket under mina sista studieår. Det var tufft.

Vad du än bestämmer dig för, glöm inte bort det viktigaste: Dig själv.

God morgon! Sitter och försöker bestämma mig om jag ska åka iväg över helgen eller om jag ska stanna hemma och försöka komma ifatt med jobbet istället... (#)

Dagens låt: http://tinyurl.com/ycdm6du

Edit: Emelie, för att svara på din fråga igår så var det