Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Go midda gott folk, sitter här och försöker få känslan tillbaka i mina fingrar. Det känns som om man jobbar på antarktis:-(

Längtar tills torsdag, så att jag kan få min massage. Den hade dock behövts nu, kanske lite gos med.

Generellt är det nog bättre att gå på vad folk gör istället för vad de säger, i synnerhet om de går stick i stäv med varandra.

Edit: för att förtydliga lite, om man säger att man vill höras men sedan inte gör något åt saken så är det uppenbarligen inte s

Anna: Förlåt en person som INTE är musikberoende, men jag tycker frågan är lite konstig. *skrattar* Jag har inte spotify för att jag inte har sett behovet (utom möjligen när jag blir nyfiken på en länk här på fb då).

Mats: Förlåt en person som INTE är mu

Jessie: jag ar langt ifran musikberoende, men eftersom jag inte laddar ner musik (orkade aldrig satta mig in i teknik/faror/regler osv....) sa ar det sjukt smidigt. Dessutom slipper man kopa CD-skivor (las: flytta dem med sig nar man flyttar) och om man n

Okej.. så man söker efter låtar och kan lyssna, men inte spara? Eller hur funkar det?

Japp, just precis. Du har ett pm med en kod till spotify 🙂

Edit: da och da kommer det lite reklam mellan latarna, verkligen inte ofta och inte lange...

Jessi du kan spara låtar du tycker om i en spelningslista(flera) eller köpa låtarna om du vill det.
DU söker efter en låt/artist du gillar och vipps så har du allt framför dig-smidigt är bara förnamnet:D

Spotify är ju det bästa som har hänt musikmarknaden på laglig väg Jessie. Det är bara att krypa till korset och börja använda. 🙂

Det är faktiskt ännu bättre. Dessutom är det stablit, har någon haft en krasch?

http://tinyurl.com/ydc9nhm (H:)

Har haft problem, men jag kör det under windows-emulator på knasiga operativsystem, så det är knappast representativt.