Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Robert: Jag säger som Emelie, tänk vad mörkt det skulle vara utan snön. Jag älskar vinter med snö just för att det blir så otroligt mycket ljusare ute! Lite positiva tongångar här tack 😉

Sessan. hmm ok ska försöka.... lite!

fröken Anna: Meningen med livet är kurvhastighet. :D(t+) (Och klättring förstås... ;))

Mats: Hahahahahahaha

Du får också se till att pallra dig upp ca 30 mil längs den västra kusten så får du träffa en hel buuuuuuuuuunt med klättrare. Plus att vi kan snacka teknikprylar på svenska och inte på grötiska 😉

Rakt fram är faktiskt riktigt kul, mellan Linköping o Jönköping har jag personbästa... 285 km... sen vågade jag inte mer.. hojen gör ca 300...

Ahha Robert! Nu har du alltså avslöjat dig. Det är alltså du som är Ghostrider! 😉 Man ska inte avslöja sånna saker offentligt i sånna här forum. Man vet ju aldrig vilka yrken alla människor har här 😉

Haha nej han bor i Väsby, men det vet ju hela motorvärlden... jag har inga hemligheter..

Tack Mats, en man med stil 😉

Det vet du vännen. 😉

Kenneth jag kanske inte menade till dig, utan robert:-) Anna jag håller med dig kurvorna är ju bäst och sen få dra på:-)
Sessan tack för din uppbakcning 😀