Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Bruse: Jag flyttade närmare mitt förra jobb, för att inte ha strax över 7 mil enkel väg, men sen bytte jag jobb och har nu 3,5 min enkel väg, Tar ca 20 min med bil tack vare motorvägen, och det är inte långt. Men det tar dock för lång tid att cykla, sen s

Lucas, ett bostadsområde är inte per automatik ett slumområde för att det finns hyresrätter. :@

Bruse: Nej det vet jag, Men nu är det så att jag är uppväxt på denna ort, så jag vet vad som finns i det/dom områdena, kan ju säga att det har ju inte blivit bättre dom senaste åren(#)

Hade jag inte vetat vad det var för område, så hade jag aldrig uttryc

Men Bruse, du vet ju att min cykel är i Västertorp...den har heller inga dubbdäck! Jag promenerade och lyckades med en rolig omväg också. Men jag klagar inte, för promenaden var helt underbar (H:) Kom bara 50 minuter försent till jobbet...

haha, bra där Sofie och det är ju faktiskt helt underbart vinterväder i dag. Väldigt kallt men klarblå himmel och solsken... det enda som saknas är att man får vara ute och dricka varm choklad t ex 🙂

När jag bodde i Vännäsby (Umeå) för 1,5 år sedan jobbade jag i Haninge och Arlanda...
Veckopendlade dock.(H)

Håkan: Åh, vet du, jag blev jättesugen på varm choklad när jag gick där i morse! Nu är jag hemma igen iaf, fick skjuts från Gullmars... Imorrn fick jag chefens tillåtelse att ta taxi 😀 så nu är nästa projekt att få tag på en sådan! Får telefonbomba dom..

Bara nyttigt för lata Stockholmare att det inte går någon spårtrafik. Så här mycket har de aldrig röt sig på länge sen det var strejk sist. Massor av folk överallt som gick i timmar. Fortsätt så, så kan vi stänga ned alla gym.

Men Bruse, jag trodde att du gillade spårtrafik. (H)

Bruse vill nog ha sin spårtrafik för sig själv. och vägarna också. först klagar han på idioter på vägar och cykelvägar och nu vill han att stockholmare ska röra mer på sig. logiken är fullständig...