Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELGod morgon!
You need to log in to create posts and topics.

Det innebär ju inte att de som går ska irra omkring som yra höns mitt på gator, vägar och cykelbanor? Vad är det för fel på trottoarer och gångbanor?

några kommer ju cykla. långsammare än du....

De får gärna cykla långsammare än mig. Det är alltid någon som är snabbare eller långsammare än någon annan. Bara de håller sig till trafikreglerna är jag glad.

Bruse,
nu har du vaknat på din Kapten Stofil:iga sida igen.

Ja, förlåt, du har rätt!.

Låt oss alla börja köra mot rött och bedriva vänstertrafik. Varför vara så konservativa och tråkiga?!

Sofie,
säg till nästa gång så kanske jag råkar stå någonstans längs med vägen med en termos 😉

Bruse,
exakt! Dagens ungdom, vad de hittar på ... ja jisses...

Håkan: Jag kommer promenera hem imorrn! Har med mig Matilda då... Vi kommer röra oss nånstans söder om söder.. (H)

Jag har överlevt en vecka i Rom på det sättet. Gåendes, i bil (passagerare) och på en vespa. Vespan går inte att starta i uppförsbacke med två pers på (på vintern iaf) så det gick inte att stanna vid sådana rödljus 😉

Cyklar såg jag inga, kan kanske ber

Sofie,
vem är Matilda? Grannen har en Golden Retriever som heter Matilda, fantastikst söt och snäll vovve meneee... en hund trots allt.

😉

har med rodnande kinder och skamsen blick editerat inlägget ovan så att det blev rätt namn...