Quote from Rasmus Olsson on 22 February 2010, 19:39Det innebär ju inte att de som går ska irra omkring som yra höns mitt på gator, vägar och cykelbanor? Vad är det för fel på trottoarer och gångbanor?
Det innebär ju inte att de som går ska irra omkring som yra höns mitt på gator, vägar och cykelbanor? Vad är det för fel på trottoarer och gångbanor?
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 19:40några kommer ju cykla. långsammare än du....
några kommer ju cykla. långsammare än du....
Quote from Rasmus Olsson on 22 February 2010, 19:54De får gärna cykla långsammare än mig. Det är alltid någon som är snabbare eller långsammare än någon annan. Bara de håller sig till trafikreglerna är jag glad.
De får gärna cykla långsammare än mig. Det är alltid någon som är snabbare eller långsammare än någon annan. Bara de håller sig till trafikreglerna är jag glad.
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:04Bruse,
nu har du vaknat på din Kapten Stofil:iga sida igen.
Bruse,
nu har du vaknat på din Kapten Stofil:iga sida igen.
Quote from Rasmus Olsson on 22 February 2010, 20:06Ja, förlåt, du har rätt!.
Låt oss alla börja köra mot rött och bedriva vänstertrafik. Varför vara så konservativa och tråkiga?!
Ja, förlåt, du har rätt!.
Låt oss alla börja köra mot rött och bedriva vänstertrafik. Varför vara så konservativa och tråkiga?!
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:10Sofie,
säg till nästa gång så kanske jag råkar stå någonstans längs med vägen med en termos 😉
Sofie,
säg till nästa gång så kanske jag råkar stå någonstans längs med vägen med en termos 😉
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:11Bruse,
exakt! Dagens ungdom, vad de hittar på ... ja jisses...
Bruse,
exakt! Dagens ungdom, vad de hittar på ... ja jisses...
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:11Håkan: Jag kommer promenera hem imorrn! Har med mig Matilda då... Vi kommer röra oss nånstans söder om söder.. (H)
Håkan: Jag kommer promenera hem imorrn! Har med mig Matilda då... Vi kommer röra oss nånstans söder om söder.. (H)
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:12Jag har överlevt en vecka i Rom på det sättet. Gåendes, i bil (passagerare) och på en vespa. Vespan går inte att starta i uppförsbacke med två pers på (på vintern iaf) så det gick inte att stanna vid sådana rödljus 😉
Cyklar såg jag inga, kan kanske ber
Jag har överlevt en vecka i Rom på det sättet. Gåendes, i bil (passagerare) och på en vespa. Vespan går inte att starta i uppförsbacke med två pers på (på vintern iaf) så det gick inte att stanna vid sådana rödljus 😉
Cyklar såg jag inga, kan kanske ber
Quote from Funbeat user on 22 February 2010, 20:15Sofie,
vem är Matilda? Grannen har en Golden Retriever som heter Matilda, fantastikst söt och snäll vovve meneee... en hund trots allt.😉
har med rodnande kinder och skamsen blick editerat inlägget ovan så att det blev rätt namn...
Sofie,
vem är Matilda? Grannen har en Golden Retriever som heter Matilda, fantastikst söt och snäll vovve meneee... en hund trots allt.
😉
har med rodnande kinder och skamsen blick editerat inlägget ovan så att det blev rätt namn...