Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 08:35God morgon,
min DJ spelade upp den här för mig på morgonen
http://tinyurl.se/hd5h4ovet heller inte riktigt varför ... kanske känner igen mig lite, ingen är intresserad av en lagom tjock skånepåg i sina bästa år 😀
dags för kaffe!
God morgon,
min DJ spelade upp den här för mig på morgonen
http://tinyurl.se/hd5h4o
vet heller inte riktigt varför ... kanske känner igen mig lite, ingen är intresserad av en lagom tjock skånepåg i sina bästa år 😀
dags för kaffe!
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 09:10God morgon.
Är inne på dagens andra frukost efter lite simning på morgonkvisten.
God morgon.
Är inne på dagens andra frukost efter lite simning på morgonkvisten.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 09:30Men hej o hå....för mej är det bara morgon. Snön vräker ner och det har tagit över 1 h att få trängas på tuben med alla andra Stockholmare...
Men hej o hå....för mej är det bara morgon. Snön vräker ner och det har tagit över 1 h att få trängas på tuben med alla andra Stockholmare...
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 09:46Välkommen Michelle!
Går det verkligen tunnelbana? 🙂
Välkommen Michelle!
Går det verkligen tunnelbana? 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 09:50god morgon alla super singlar!
jag har saknat er (L)
nu är jag hemma från semestern och ett antal timmar försenad 🙂 men det gör inte så mycket ganska trevligt att vänta o åka buss o prata med folk.
Idag har jag dock mer att göra
har det hänt något vikt
god morgon alla super singlar!
jag har saknat er (L)
nu är jag hemma från semestern och ett antal timmar försenad 🙂 men det gör inte så mycket ganska trevligt att vänta o åka buss o prata med folk.
Idag har jag dock mer att göra
har det hänt något vikt
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 09:53Morrn morrn...
japp...gröna mellan torilsplan o Gullmars...sedan skiter det sig. Bussar resterande håll.
Men snacka om kaos på Gullmars då! Alla bussar kom samtidigt, alla skulle genom spärrarrna och alla skulle in i vagnarna, hahahaha!
Älskar vintern...*
Morrn morrn...
japp...gröna mellan torilsplan o Gullmars...sedan skiter det sig. Bussar resterande håll.
Men snacka om kaos på Gullmars då! Alla bussar kom samtidigt, alla skulle genom spärrarrna och alla skulle in i vagnarna, hahahaha!
Älskar vintern...*
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 09:55Kaos? Det har jag inte märkt 😀 däremot trängre på cykelbanorna då det är många som väljer att gå istället. Gissen vilken kondition och allmänhälsa Stockholmarna kommer att få. Snart får vi läsa på löpsedlarna "Stockholmarnas goda hälsa får gymmet att stä
Kaos? Det har jag inte märkt 😀 däremot trängre på cykelbanorna då det är många som väljer att gå istället. Gissen vilken kondition och allmänhälsa Stockholmarna kommer att få. Snart får vi läsa på löpsedlarna "Stockholmarnas goda hälsa får gymmet att stä
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 09:59AAAAAHAHAH....mmm...skulle jag vilja se.
Hade jag bott lite närmare jobbet hade jag lyft på" La Skinkos" och hittat ett alternativ, men det går inte nu.Cyckla!!!....helt galet!!....i denna halkan??
AAAAAHAHAH....mmm...skulle jag vilja se.
Hade jag bott lite närmare jobbet hade jag lyft på" La Skinkos" och hittat ett alternativ, men det går inte nu.
Cyckla!!!....helt galet!!....i denna halkan??
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:00oops...lepra i hummrarna. Svårt med stavningen (V)
oops...lepra i hummrarna. Svårt med stavningen (V)
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:07Michelle: Dra för guds skull inte igång med en cykeldisskution med Bruse 😀
Michelle: Dra för guds skull inte igång med en cykeldisskution med Bruse 😀