Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:53Vad har du för färg på uniformen?
Vad har du för färg på uniformen?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 10:59Grå/ blå..
Grå/ blå..
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:04Du sitter i riksdagshuset för tre lingon eller liknade och vaktar Mr Blå med kumpaner 🙂
Du sitter i riksdagshuset för tre lingon eller liknade och vaktar Mr Blå med kumpaner 🙂
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:06hahaha...nästan. Inga lingon har det stället. Men jag gömmer mej mest on the Darkside...över bron.
hahaha...nästan. Inga lingon har det stället. Men jag gömmer mej mest on the Darkside...över bron.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:09Men jag tycker det var tillräckligt nära för att få se minst en tattoo 🙂
Men jag tycker det var tillräckligt nära för att få se minst en tattoo 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 11:11Vaktar du organ? Då jobbar du på bårhuset.
Vaktar du organ? Då jobbar du på bårhuset.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:21Ja Lucas det är du juh....ska se vad jag kan åstakomma, hihi.
Och neeeeee Bruse...inget bårhus!!! Det ända döingar jag ser är flugorna som attraheras av mej och sedan dör:`(
Ja Lucas det är du juh....ska se vad jag kan åstakomma, hihi.
Och neeeeee Bruse...inget bårhus!!! Det ända döingar jag ser är flugorna som attraheras av mej och sedan dör:`(
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:30Det är väl inte gärna morgon men jag sitter iallafall och ät bitter som vanligt.
Försökte få tag i sjukhuset men dom ville inte prata med mig, kom fram till de jag trodde jag skulle prata med, blev hänvisad IGEN och givetvis hade dom inte telefontid då.
Det är väl inte gärna morgon men jag sitter iallafall och ät bitter som vanligt.
Försökte få tag i sjukhuset men dom ville inte prata med mig, kom fram till de jag trodde jag skulle prata med, blev hänvisad IGEN och givetvis hade dom inte telefontid då.
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 11:33Flugor i februari?! Är det ett växthus fullt med marijuana du vaktar?
Flugor i februari?! Är det ett växthus fullt med marijuana du vaktar?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:42Har faktiskt en där hemma!...den heter Gunilla, enligt min lilla (H:)
Har faktiskt en där hemma!...den heter Gunilla, enligt min lilla (H:)