Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 11:43heter ditt växthus Gunilla? efter din lilla "vad"?!
heter ditt växthus Gunilla? efter din lilla "vad"?!
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:48titta nu Michelle, bara för att du började prata om cuklar och cuckelister 😉
titta nu Michelle, bara för att du började prata om cuklar och cuckelister 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 11:53Håkan, bara för att du har dåligt samvete för att du borde cukla mer.... Men jag gillar dig ändå. Med eller utan rosa badmössa.
Håkan, bara för att du har dåligt samvete för att du borde cukla mer.... Men jag gillar dig ändå. Med eller utan rosa badmössa.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:53Andreas vad är det som hänt? operationen?
Alltså bruse o co nu får ni gå över i svammeltråden, jag tycker det är jävligt irriterade att ni skriver i god morogn tråden...
😉
Andreas vad är det som hänt? operationen?
Alltså bruse o co nu får ni gå över i svammeltråden, jag tycker det är jävligt irriterade att ni skriver i god morogn tråden...
😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 11:55Puss på du Emelie.
Puss på du Emelie.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 11:55Emelie: Du får ju börja där då;) Haft en bra resa?
Emelie: Du får ju börja där då;) Haft en bra resa?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 12:46Här händer det grejor när man går på lunch.
Emelie: Bra idè...jag passar nog oxå i svammeltråden. 😉
Här händer det grejor när man går på lunch.
Emelie: Bra idè...jag passar nog oxå i svammeltråden. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 12:49Michelle, passa dig för att gå och sova i typ åtta timmar. På morgonen har tokgökarna skrivit minst hundra inlägg! Förstår inte vad som driver dom... Tänk om de lade den tiden på att träna eller dejta så vore det ju bättre...
Michelle, passa dig för att gå och sova i typ åtta timmar. På morgonen har tokgökarna skrivit minst hundra inlägg! Förstår inte vad som driver dom... Tänk om de lade den tiden på att träna eller dejta så vore det ju bättre...
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 12:52AAAAAAAAAAAAHAHA....och jag är 1 av dem...mooooohahaha!
AAAAAAAAAAAAHAHA....och jag är 1 av dem...mooooohahaha!
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 12:54Ånej, en till...
Ånej, en till...