Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 13:50get a roooom!
inte för att jag fattar alla slang men tillräckligt för att förstå att ni är snuskiga... fyyyyy
😉
get a roooom!
inte för att jag fattar alla slang men tillräckligt för att förstå att ni är snuskiga... fyyyyy
😉
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 13:53Håkan, du cuklar för lite om du glömt vad en slang är.
Håkan, du cuklar för lite om du glömt vad en slang är.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:10hahaha...jag cyklar oxå så sällan som möjligt. Hallå...man får så ont i hugget...finns det ingen annan bra sadel än de däringa smala hårda sakerna?
hahaha...jag cyklar oxå så sällan som möjligt. Hallå...man får så ont i hugget...finns det ingen annan bra sadel än de däringa smala hårda sakerna?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:12Emeeli: Nja, jo eller ja? innebär det att stockholarna på afterskin var trevliga 🙂
Stockholm var bra, dock ingen singelträff, och faktiskt mindre öl än ´beräknat.
Emeeli: Nja, jo eller ja? innebär det att stockholarna på afterskin var trevliga 🙂
Stockholm var bra, dock ingen singelträff, och faktiskt mindre öl än ´beräknat.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:14singelträff?
singelträff?
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:16Nä, jag var på olearys på östermalm på fredagen, och ev skulle det ha kommit två förbi bara, men dom fick andra prioriteringar än att träffa mig(#) Konstigt egentligen, alla vill ju träffa mig 😀
Nä, jag var på olearys på östermalm på fredagen, och ev skulle det ha kommit två förbi bara, men dom fick andra prioriteringar än att träffa mig(#) Konstigt egentligen, alla vill ju träffa mig 😀
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 14:24Det finns massa bra sadlar för olika typer av rumpor. Det är en hel vetenskap, det tog mig ett år av ständigt byte innan jag hittade en till räcern jag kunde sitta på i sex timmar, utan att paketet domnade bort.
Det finns massa bra sadlar för olika typer av rumpor. Det är en hel vetenskap, det tog mig ett år av ständigt byte innan jag hittade en till räcern jag kunde sitta på i sex timmar, utan att paketet domnade bort.
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:34just det...om man bara har rätt grejor kommer man att gilla det....att cykla, alltså!!
hahaha....var kommer jag i från? Venus?...oink oink, den ska inte upp där bak.....jag orkar inte med mej själv nu!!
Bruse eller Håkan...ta över. Ska på med tvångströj
just det...om man bara har rätt grejor kommer man att gilla det....att cykla, alltså!!
hahaha....var kommer jag i från? Venus?...oink oink, den ska inte upp där bak.....jag orkar inte med mej själv nu!!
Bruse eller Håkan...ta över. Ska på med tvångströj
Quote from Funbeat user on 23 February 2010, 14:36Haha, det låter som om vissa har ett uppdämt behov just nu 😀
Haha, det låter som om vissa har ett uppdämt behov just nu 😀
Quote from Rasmus Olsson on 23 February 2010, 14:44Det hänger mycket frustration i luften i väntan på våren!
Det hänger mycket frustration i luften i väntan på våren!